مشخصات گوشی جدید گوگل افشا شد
کد خبر: ۲۷۸۵۵۴
تاریخ انتشار: 2023 May 04    -    ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
 طبق گزارشی جدید، گوشی پیکسل ۷a گوگل احتمالاً به نمایشگر ۹۰ هرتزی مجهز خواهد شد و از شارژ بی‌سیم نیز پشیتبانی خواهد کرد.
 طبق گزارشی جدید، گوشی پیکسل ۷a گوگل احتمالاً به نمایشگر ۹۰ هرتزی مجهز خواهد شد و از شارژ بی‌سیم نیز پشیتبانی خواهد کرد.
 
رویداد گوگل I/O ۲۰۲۳ در تاریخ ۱۰ می آغاز خواهد شد و در روز دوم این مراسم شاهد معرفی میان‌رده‌ی جدید این شرکت یعنی پیکسل ۷a خواهیم بود. اگرچه این دستگاه به‌عنوان میان‌رده شناخته می‌شود اما بسیاری از مشخصات آن بسیار شبیه گوشی پرچم‌دار پیکسل ۷ خواهد بود. در ادامه قصد داریم ویژگی‌های فاش شده از این محصول را مرور کنیم.
 
پیکسل ۷a اولین گوشی سری A گوگل است که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین به نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز خواهد شد و برای اولین‌بار از شارژ بی‌سیم ۱۸ وات پشتیبانی خواهد کرد که نسبت‌به پیکسل ۶a سال گذشته ارتقاء چشم‌گیری به‌نظر می‌رسد.
 
مشخصات موردانتظار پیکسل ۷a شباهت زیادی به گوشی پرچم‌دار پیکسل ۷ دارد که ازجمله می‌توان به تراشه‌ی تنسور G۲ اشاره کرد. البته مشخصات حافظه‌ی ذخیره‌سازی و رم این دستگاه در گزارش جدید اعلام نشده است.
 
به گزارش GSMArena، مدل پایه‌ پیکسل ۷ با برچسب ۶۰۰ دلار روانه‌ی بازار شد و انتظار داریم پیکسل ۷a با قیمت ۵۰۰ دلار دردسترس خریداران قرار گیرد. درمقام مقایسه، پیکسل ۶a با برچسب ۴۵۰ دلاری عرضه شد و این افزایش قیمت با توجه به ویژگی‌های به‌روز میان‌رده‌ی جدید گوگل چندان دور از انتظار نبود.
 
پیکسل ۷a از نمایشگر ۶٫۱ اینچی استفاده خواهد کرد که نسبت‌به پنل ۶٫۳ اینچی پیکسل ۷ کمی کوچک‌تر است. این صفحه‌نمایش از نوع AMOLED و وضوح آن Full HD پلاس خواهد بود. این پنل همچنین از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. دوربین اصلی میان‌رده‌ی بعدی گوگل ۶۴ مگاپیکسلی است و از حسگر ۱/۱.۳۷ اینچی IMX۷۸۷ سونی استفاده خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های محصول مورداشاره می‌توان به شارژ بی‌سیم اشاره کرد که باعث می‌شود تفاوت‌ آن با پیکسل ۷ استاندارد کاهش یابد.
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار