بازیگر نقش اوباما در یک فیلم ایرانی + عکس
کد خبر: ۲۷۸۵
تاریخ انتشار: 2015 June 21    -    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
فیلمبرداری فیلم فیلسوفهای احمق به کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی هادی مشکات با اضافه شدن بازیگرانی مانند سید جواد هاشمی، علیرام نورایی، حمید لولایی و سیروس کهوری نژاد ادامه دارد.
سیروس کهوری نژاد در نقش باراک اوباما و حمید لولایی در نقش نتانیاهو رئیس جمهور اسرائیل در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. عکس زیر تصویری از سیروس کهوری نژاد در نقش باراک اوباما است.
 
اولین تصویر از بازیگر نقش اوباما در یک فیلم ایرانی

آنچنان چه سازندگان این فیلم می‌گویند؛ ین فیلم اولین جوابیه رسمی ایرانی به شبکه های ماهواره‌ای و  فیلم‌های ضدایرانی ساخته شده در سینمای هالیوود است که به هجو فیلم‌هایی نظیر «ارگو»، «300»، «گلاب»،  برائت از مسلمین ( فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام ) و ربو کاپ می‌پردازد که تاکنون فیلمبرداری قسمتهای مربوط به فیلم «گلاب» - گائل گارسیا برنال در این فیلم در نقش مازیار بهاری است؛ بهاری در جریان حوادث سال 88 در ایران بازداشت شد.

علاوه بر این، در این فیلم وقایع یازده سپتامبر با بازی رضا رویگری، تورج نصر، امین نبی الهی، شراره رخام، سیروس میمنت، علی برقی، امیر زریوند، مجید شهریاری، محمدرضا موهبتی، بهمن شکیبی، رضا صفایی، رامین الماسی و ... هم به نمایش درمی‌آید و قرار است بازیگران دیگری در طول کار در نقشها و گریم‌های متفاوت جرج بوش، اریل شارون، تری جونز کشیش، باراک اوباما، نتانیاهو، اسامه بن لادن، سام باسیل، جان استیوارت و .... به پروژه اضافه شوند که طبق شنیده‌های ما از یک منبع موثق تورج نصر در نقش جان استیوارت کارگردان فیلم ضد ایرانی گلاب در این فیلم ایفای نقش کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم که فیلمنامه اش توسط ثنا صادقی نوشته شده است آمده است که بعد از وقایع 11 سپتامبر جرج بوش به افغانستان و سپس عراق حمله می کند و قصد دارد به ایران هم حمله کند؛ اما چون می‌داند که مردم ایران تجاوز به خاکشان را بر نمی‌تابند و ترس شکست خوردن در جنگ تن به تن با ایران باعث می‌شود که از حمله منصرف شوند و به جای حمله نظامی به جنگ نرم رو آورند و با تاسیس شبکه های ماهواره ای ضد ایرانی و ساخت فیلمهای سینمایی ضد ایرانی نظیر «ارگو»، «300»، «گلاب» و ... فرهنگ و بنیان خانواده ایرانیان را هدف می‌گیرند. این فیلم ضد صیهونیستی پشت صحنه چگونه ساخته شدن آن فیلمهای ضد ایرانی را به بصورت هجو آمیز نشان می‌دهد.
کارگردان و تدوین : سعید چاری، تهیه کننده: هادی مشکات، مجری طرح: محمد آزادی مهربانی، مدیر فیلمبرداری: حسین ملکی، فیلمنامه: ثنا صادقی، طراح گریم: جنان صدفی.

تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار