خبر شوکه‌کننده‌ای که بازیگر زن اعلام کرد
کد خبر: ۲۷۸۴۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 May 04    -    ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
اما واتسون که پس از ایفای نقش در هری پاتر و زنان کوچک از سال ۲۰۱۹ در هیچ فیلم دیگری بازی نکرده در گفت و گوی اخیر خود اظهار داشته سال تحصیلی آینده در آکسفورد تحصیل خواهد کرد. او قرار است در ماه سپتامبر تحصیلاتش در مقطع کارشناسی ارشد در رشته نویسندگی خلاق در دانشگاه آکسفورد را آغاز کند.

«تابناک با تو» - اما واتسون که پس از ایفای نقش در هری پاتر و زنان کوچک از سال ۲۰۱۹ در هیچ فیلم دیگری بازی نکرده در گفت و گوی اخیر خود اظهار داشته سال تحصیلی آینده در آکسفورد تحصیل خواهد کرد. او قرار است در ماه سپتامبر تحصیلاتش در مقطع کارشناسی ارشد در رشته نویسندگی خلاق در دانشگاه آکسفورد را آغاز کند.

خبر شوکه‌کننده‌ای که بازیگر زن اعلام کرد

او در این گفت و گو همچنین گفته که در دوران قرنطینه شروع به نوشتن شعر و مجموعه‌ای از مقالات در مورد عشق و دوستی کرده است. ستاره هری پاتر در مقطع کارشناسی در دانشگاه براون در رشته ادبیات انگلیسی تحصیل کرد و در یک سال تحصیلی در خارج از کشور (JYA) در کالج ورسستر به آکسفورد آمد.

او در سال ۲۰۱۴ از این دانشگاه دانش‌آموخته شد. واتسون که در ۵ سالگی به آکسفوردشایر نقل مکان کرد، پیوندهای دیرینه‌ای با آکسفورد دارد و ۹ سال بعد دوباره به آکسفورد برمی‌گردد تا ادامه تحصیل دهد.

از دیگر نام‌های معروفی که قرار است در ماه سپتامبر به آکسفورد بپیوندد، روبی گرنجر است که در مقطع کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی تحصیل خواهد کرد.

اما واتسون که به تازگی ۳۳ ساله شده، در پستی در خصوص کناره‌گیری از بازیگری پس از هری پاتر و زنان کوچک به صراحت گفته «من خیلی خوشحال نبودم.»

این بازیگر انگلیسی که از ۱۰ سالگی در کانون توجه‌ها قرار داشت و نقش نمادین خود را در هری پاتر و سنگ جادو به ثبت رساند ، صادقانه در مورد کناره گیری از بازیگری پس از بازی در سال ۲۰۱۹ صحبت کرده است.

او از بازیگری فاصله گرفت تا بر روی مهارت‌های دیگری که دارد تمرکز کند. واتسون درباره دلایل کناره‌گیری از حرفه‌ای که او را به یک نام شناخته شده تبدیل کرد، گفت: اگر صادقانه بگویم خیلی خوشحال نبودم. خودم را در قفس احساس می‌کردم.

واتسون گفته خیلی سخت بود که مجبور باشم در مقابل روزنامه‌نگارها چهره و سخنگوی چیزهایی باشم که در آن نقشی نداشتم.

اِما شارلوت دوئر واتسون - Emma Charlotte Duerre Watson بازیگر انگلیسی برای نقش‌آفرینی‌هایش در بلاکباسترها و فیلم‌های مستقل شناخته شده‌ است. نام واتسون از سوی فوربز و ونتی‌فر در میان رتبه‌بندی پردرآمدترین بازیگران زن جهان قرار گرفته‌ است. مجله تایم در سال ۲۰۱۵ از او به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد دارای بیشترین تأثیر در جهان یاد کرد.

واتسون در مدرسه دراگون شرکت کرد و بازیگری را در شعبه آکسفورد هنرهای تئاتر استیج‌کوچ آموزش دید. او در کودکی پس از اولین بازی حرفه‌ای خود در نقش هرماینی گرنجر در مجموعه فیلم‌های هری پاتر به شهرت رسید. واتسون همچنین در اقتباس تلویزیونی رمان کفش‌های باله در سال ۲۰۰۷ بازی کرد و صداپیشه افسانه دسپرو (۲۰۰۸) بود. پس از فیلم نهایی هری پاتر در سال ۲۰۱۱، او در هفته‌ای که با مریلین گذراندم (۲۰۱۱) نقش مکمل را بازی کرد و سپس با بازی در نقش دانش‌آموزی مورد توجه در مزایای گوشه‌گیر بودن (۲۰۱۲) مورد تحسین قرار گرفت. او برای به تصویر کشیدن الکسیس هاینز در حلقه بلینگ (۲۰۱۳) و دختر پذیرفته‌شده نوح در حماسی انجیلی نوح (۲۰۱۴) تحسین بیشتری را به خود جلب کرد.

در همان سال، واتسون از سوی آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون انگلیس مورد تقدیر قرار گرفت و برنده جایزه هنرمند سال شد. در سال ۲۰۱۷، او نقش بل را در فانتزی رمانتیک موزیکال دیو و دلبر ایفا کرد که در میان پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ قرار گرفته‌ است. در سال ۲۰۱۹، او نقش مگ مارچ را در درام زنان کوچک ایفا کرد.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
0
2
خوشا بحالش در چنین دانشگاهی درس میخواند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار