اتاق غذاخوری مدرن با لوسترهای مدرن
کد خبر: ۲۷۸
تاریخ انتشار: 2015 May 03    -    ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
در این مطلب چند نمونه جالب و زیبا به عنوان لوستر برای فضای غذاخوری در خانه انتخاب کرده ایم که هر کدام گویای ترفندی در دکوراسیون هستند. به طور مثال، برای از بین بردن سادگی سبک روستیک، می توانید از لوستری کاملا مدرن و پر زرق و برق استفاده کنید که نور خوب و کافی در فضا ایجاد می کند.  

تلفیق نورها

لوسترِ اتاق غذاخوری

حتی اگر اتاق غذاخوری نور کافی دارد و پنجره های آن بزرگ هستند هم خوب است از لوستر استفاده کنید. اتفاقا از لوستر بزرگ و تلفیق سبک ها استفاده کنید. این ترفندها موجب می شوند تا سقف بلندتر دیده شود. مثلا در طراحی مدرن فضای غذاخوری، از لوستر کلاسیک استفاده کنید.


طراحی خاص

لوسترِ اتاق غذاخوری

اگر فضای غذاخوری شما کاملا خاص و ویژه هستند، لوستری که برای بالای میز انتخاب می کنید نیز باید طراحی ویژه ای داشته باشد. به طور مثال، لوستر برنجی/مسی که هیچ حبابی ندارد و کریستال های سفید از گوشه و کنار آن آویزان هستند.


شکوهمندی

لوسترِ اتاق غذاخوری

برای فضایی که رنگ ویژه و شکوهمند دارد، از لوستری استفاده کنید که به ترکیب آنجا بیاید. مثلا در این اتاق بنفش با میز و صندلی های خاص و سفید، خوب است از لوسترهای بلند و کریستالی که بیشتر برای عمارت ها و خانه های بزرگ و کاخ ها مناسب است، استفاده کنید.


مرکز توجه

لوسترِ اتاق غذاخوری

لوستر این اتاق غذاخوری، جالب ترین چیزی است که در نگاه اول به چشم می آید. طراحی بسیار زیبای این لوستر با دکوراسیون معاصر این اتاق تناسب کامل دارد.


هر چه بیشتر، بهتر

لوسترِ اتاق غذاخوری

از آنجایی که این مستطیل کشیده است، بالای آن دو لوستر آویز، نصب شده است که دو طرف را تحت پوشش خود دارد. رنگ طلایی و طرح کریستالی این لوستر، زیبایی خاصی به آن بخشیده است.


لوستر بیزینسی

لوسترِ اتاق غذاخوری

یکی از نمونه لوسترهایی که برای اتاق های غذاخوری می توانید، استفاده کنید انواعی هستند که طراحی کاملا متناسب با دکور دارند. به طور مثال، در این اتاق که مجسمه و کارهای گچی و تندیس و ... زیاد است، خوب است از لوستری استفاده کنید که به همین سبک طراحی و ساخته شده است.


طراحی روستایی

لوسترِ اتاق غذاخوری

اگر دکور فضای غذاخوری خانه شما بسیار ساده و اصطلاحا روستیک (روستایی) است، لوستر را نیز به همان سبک انتخاب کنید. اما اگر دنبال دکوراسیون خاص هستید، درست برعکس سبک دکوراسیون اتاق، از لوستر کاملا مدرن استفاده کنید.


جلب توجه

لوسترِ اتاق غذاخوری

در فضاهای ساده برای ایجاد تغییر از لوستری استفاده کنید که بزرگ است و رنگ ویژه ای دارد. بعلاوه، لوستر را پایین تر از سطح معمول نصب کنید تا بیشتر به چشم بیاید. رنگ های تیره در فضاهای روشن، بهترین انتخاب هستند.
 

بخشی از گفت‌وگو

لوسترِ اتاق غذاخوری

جزئیات لوستری که انتخاب می کنید، بسیار مهم است. مثلا در این اتاق، لوستر به سبک کشتی انتخاب شده است و می تواند نمادی از علاقه صاحب خانه به دریا و مسایل دریانورردی باشد.


طرح قدیمی

لوسترِ اتاق غذاخوری

این فضای غذاخوری در آشپزخانه قرار دارد و به سبک قدیمی و روستایی دکوره شده است. می توانید آن را با یک اثر ویژه تزئین کنید. در این فضا از لوستر برای جلب توجه بیشتر استفاده شده و همان طور که می بینید، ته‌رنگ آبی نیز دارد که با فضا کاملا جفت است.


لوستر مدرن

لوسترِ اتاق غذاخوری

در اتاقی که همه دکور آن سفید، مشکی و توسی است، می توانید از رنگ های بولد و کاملا متفاوت برای جلب توجه استفاده کنید. یکی از مواردی که با تفاوت رنگش بیشتر جلب توجه می کند، لوستر است. همانند این اتاق، بالای میز توسی و مشکی ازلوستر قرمز استفاده کنید.

منبع: برترین‌ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار