بدل های مافوق شبیه این سلبریتی پرطرفدار!
کد خبر: ۲۷۷۰۵۰
تاریخ انتشار: 2023 April 18    -    ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
شبکه های اجتماعی و دوباره کولاک بدل ها...این بار دختر مکزیکی کاربران شبکه های اجتماعی را به واکنش واداشته است. او شباهت عجیبی به ستاره ی آمریکایی و خواننده ی جوان سلنا گومز دارد.

بدل های مافوق شبیه این سلبریتی پرطرفدار!اختصاصی «تابناک با تو»؛ شبکه های اجتماعی و دوباره کولاک بدل ها...این بار دختر مکزیکی کاربران شبکه های اجتماعی را به واکنش واداشته است. او شباهت عجیبی به ستاره ی آمریکایی و خواننده ی جوان سلنا گومز دارد.

بدل های مافوق شبیه این سلبریتی پرطرفدار!

ايريکا

ایریکا ۲۳ ساله به دلیل شباهت فوق العاده اش به سلنا گومز مورد توجه کاربران قرار گرفته است. او می گوید از زمانی که پانزده سال داشتم همه به من می گفتند که چه قدر شبیه سلنا گومز هستم. من هم پیگیر اخبارش شدم و حالا او برای من یک آدم مهم است! او در ادامه می گوید: سلنا گومز بسیار قوی ، زیبا و شجاع است؛ او در شرایط بیماری هم لبخند می زد.

بدل های مافوق شبیه این سلبریتی مکزیکی!

این دختر مکزیکی می گوید روزی یک ساعت وقت برای آرایش صورت می گذارد و هر روز و هر ساعت به اخبار منتشره و اینستاگرام سلنا گومز سر می زند تا مدها و رویکردهای او را در زندگی اساس کار خود قرار دهد.

بدل های مافوق شبیه این سلبریتی پرطرفدار!

اما این تمام ماجرا نیست؛ چند ماه پیش هم دختری به نام صوفیا سولارس به دلیل شباهت زیاد به سلنا گومز مرکز توجه قرار گرفته بود. این طور که از اخبار ها می شود تشخیص داد سلنا گومز یکی از بدل خورترین سلبریتی های جهان است که بر سر شباهت به او رقابت پنهان و سختی وجود دارد.

بدل های مافوق شبیه این سلبریتی مکزیکی!

صوفیا و سلنا

سلنا مری گومز متولد ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲ بازیگر و خواننده و طراح مد اهل آمریکا است. او برای اولین بار در نقش جایانا در فیلم «بارنی و دوستان» ظاهر شد، زمانی که او تنها ۷ سال سن داشت. او بیشتر به خاطرِ بازی در نقش آلکس روسو در مجموعه ی کمدی «جادوگران محله ویورلی» (۱۲–۲۰۰۷) از شبکه ی دیزنی به شهرت رسیده است. اولین فعالیت او در فیلم سینمایی «بچه‌های جاسوس ۳: بازی باخته» بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار