نحوه ابراز علاقه شریک عاطفی تان درباره او چه می‌گوید؟
کد خبر: ۲۷۶۷۲۰
تاریخ انتشار: 2023 April 18    -    ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
گفتن «دوستت دارم» احتمالاً ساده‌ترین راه برای نشان دادن علاقه‌ی خود به یک شخص است، اما نه تنها راه برای این کار. هر فردی شیوه‌ی مخصوص به خود را برای ابراز علاقه دارد. در حالی که برخی از کلمات برای این کار بهره می‌گیرند، برخی هم هستند که بیشتر از حرکات و کار‌های به خصوصی برای نشان دادن علاقه‌ی خود استفاده می‌کنند.

نحوه ابراز علاقه شریک عاطفی تان درباره او چه می‌گوید؟ (روزیاتو)

نحوه ابراز علاقه شریک عاطفی تان درباره او چه می‌گوید؟ (روزیاتو)«تابناک با تو» - گفتن «دوستت دارم» احتمالاً ساده‌ترین راه برای نشان دادن علاقه‌ی خود به یک شخص است، اما نه تنها راه برای این کار. هر فردی شیوه‌ی مخصوص به خود را برای ابراز علاقه دارد. در حالی که برخی از کلمات برای این کار بهره می‌گیرند، برخی هم هستند که بیشتر از حرکات و کار‌های به خصوصی برای نشان دادن علاقه‌ی خود استفاده می‌کنند. نحوه‌ی ابراز علاقه‌ی شریک عاطفی تان ممکن است با شیوه‌ای که شما برای این کار دارید متفاوت باشد، امری که می‌تواند شما را نسبت به رابطه تان دچار نگرانی کند و باعث شود احساس خواستنی نبودن کنید.

۱- به حرف هایتان گوش می‌دهد

نحوه ابراز علاقه شریک عاطفی تان درباره او چه می‌گوید؟ (روزیاتو)

اگر شریک عاطفی تان آماده است تا هم در خوشی و هم در سختی، گوش شنوایی برای حرف هایتان و تسلای خاطرتان باشد، این امر نشان می‌دهد که او نه تنها شنونده‌ی بسیار خوبی است، بلکه اعتماد در رابطه نیز اهمیت زیادی برای او دارد. او این امکان را فراهم می‌کند تا شما هر چه در سر و دل دارید بیرون بریزید و با این کار سعی می‌کند ارتباط میان تان را قوی‌تر و صادقانه‌تر کند.

۲- شیفته‌ی در آغوش گرفتن شما است

نحوه ابراز علاقه شریک عاطفی تان درباره او چه می‌گوید؟ (روزیاتو)

وقتی عاشق باشید، در آغوش گرفتن یکی از بزرگ‌ترین لذت‌هایی است که می‌توان در رابطه‌ی خود تجربه کرد. اگر شریک عاطفی تان شیفته‌ی در آغوش گرفتن شما است، این امر نشان می‌دهد او دوست دارد اوقات خوشی در کنار یکدیگر داشته باشید و نیز صمیمیت در رابطه برای او از اهمیت زیادی برخوردار است. کار‌هایی مثل بوسه به پیشانی و در آغوش کشیدن از پشت هم نشانه‌ی این است که شریک عاطفی تان سعی دارد بدون به زبان آوردن به شما بگوید که برایش بسیار مهم هستید.

۳- شما را برای به رسیدن به اهداف تان تشویق می‌کند

نحوه ابراز علاقه شریک عاطفی تان درباره او چه می‌گوید؟ (روزیاتو)

داشتن رابطه عاشقانه به این معنا نیست که دائماً در کنار شریک عاطفی تان باشید یا به او پیام دهید. شما در نهایت ۲ فرد جداگانه با اهداف و رویا‌های متفاوت هستید. اگر شریک عاطفی تان به جای گله و شکایت از اینکه او تنها دغدغه تان در زندگی نیست، شما را تشویق می‌کند زمان بیشتری را صرف رسیدن به اهداف تان کنید، معنایش این است که مقوله‌ی فضای شخصی از اهمیت زیادی برای او برخوردار است. داشتن درک اینکه شریک عاطفی شما هم زندگی خودش را دارد و همینطور این حق را که به دنبال رویا‌های خودش برود، نشانه‌ی بلوغ و عشق واقعی است.

۴- در کار‌های خانه کمک تان می‌کند

نحوه ابراز علاقه شریک عاطفی تان درباره او چه می‌گوید؟ (روزیاتو)

اگر شریک عاطفی تان مشکلی با انجام کار‌های روزمره و خانه ندارد، این امر نشان می‌دهد که جایگاهی برابر با خود برای شما قائل است.

۵- مشکلی با صحبت درباره‌ی شما با نزدیکانش ندارد

نحوه ابراز علاقه شریک عاطفی تان درباره او چه می‌گوید؟ (روزیاتو)

واضح‌ترین نشانه از اینکه شریک عاطفی تان قصد فریب دادن تان را ندارد، این است که درباره‌ی شما با خانواده و دوستانش صحبت می‌کند. اگر مشکلی با صحبت درباره‌ی رابطه تان با نزدیکان خود نداشته باشد، معنایش این است که تعهد در رابطه اهمیت زیادی برای او دارد و به دلایل درستی با شما در رابطه است. او برای خودش و شما یک آینده‌ی مشترک متصور است.

۶- از ابراز علاقه‌ی فیزیکی به شما در حضور دیگران ابایی ندارد

نحوه ابراز علاقه شریک عاطفی تان درباره او چه می‌گوید؟ (روزیاتو)

ابراز علاقه‌های فیزیکی گاه و بیگاه به عشق زندگی خود در حضور دیگران امری عادی است و ایرادی ندارد، اما اگر شریک عاطفی تان دائماً این کار را انجام می‌دهد، این امر می‌تواند یک نشانه‌ی هشدار دهنده باشد. میل به رخ کشیدن رابطه‌ی خود به دیگران نشانه‌ی ناامنی روانی است و اگر شریک عاطفی تان نمی‌داند که چطور حتی در حضور دیگران دست از لمس کردن شما بکشد، ممکن است به معنای کشش جنسی زیادی باشد که او نسبت به شما دارد.

منبع: روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار