روتختی مناسب فصل تابستان چی بخرم؟
کد خبر: ۲۷۶۶۶۷
تاریخ انتشار: 2023 April 21    -    ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
ضخامت و گرما رابطه مستقیمی با هم دارند. طبیعی است هر چه ضخامت روتختی بیشتر باشد، گرمای آن نیز بیشتر خواهد بود. همچنین افزایش ضخامت باعث سنگین شدن روتختی می‌شود و حس گرمای بیشتری به بدن منتقل می‌کند؛ با توجه به این توضیحات، انتخاب و خرید انواع روتختی نازک، برای فصل تابستان مناسب‌تر است.

روتختی مناسب فصل تابستان چی بخرم؟

روتختی مناسب فصل تابستان چی بخرم؟تابناک باتو ــ گرمای بیش از حد در فصل تابستان می‌تواند لذت یک خواب آرامش‌بخش را از چشمان شما برباید. استفاده از روتختی‌های مناسب آب‌و‌هوای گرم کمک می‌کند تا خوابی آرام و آسوده داشته باشید. برای انتخاب روتختی مناسب تابستان ابتدا باید با نکات مهم خرید روتختی در این فصل آشنا شوید. در این مطلب شما را با انواع روتختی‌ مناسب فصل های‌گرم سال آشنا می‌کنیم تا باتوجه‌به نیاز و شرایطتان بهترین خرید را انجام دهید.


ضد‌تعریق بودن، از ویژگی‌های مهم روتختی مناسب تابستان

اولین و مهم‌ترین نکته در خرید روتختی مناسب فصل تابستان، ضد‌تعریق بودن آن است. تعریق هنگام خواب کلافه کننده است و لحظات استراحت را برای انسان تلخ می‌کند؛ بنابراین روتختی‌ را باید از جنس پارچه‌های ضد تعریق خریداری کنیم.

بافت روتختی مناسب فصل تابستان باید تراکم کمی داشته باشد تا هوا به‌خوبی در بین تاروپود الیاف جریان پیدا کند. جریان هوا به‌خودی‌خود بدن را خنک کرده و خوابی آسوده برای شما به ارمغان می‌آورد. خنک بودن و بافت سبک پارچه فقط مخصوص روتختی نیست و در انتخاب و خرید سایر لوازم خواب برای فصل تابستان نیز باید به آن توجه داشته باشید؛ با توجه به این توضیحات، ضد تعریق بودن و تراکم بافت پارچه از نکات مهم در خرید کالای خواب به‌شمار می‌رود.


روتختی مناسب فصل گرما را بر‌اساس ضخامت آن انتخاب کنید

ضخامت و گرما رابطه مستقیمی با هم دارند. طبیعی است هر چه ضخامت روتختی بیشتر باشد، گرمای آن نیز بیشتر خواهد بود. همچنین افزایش ضخامت باعث سنگین شدن روتختی می‌شود و حس گرمای بیشتری به بدن منتقل می‌کند؛ با توجه به این توضیحات، انتخاب و خرید انواع روتختی نازک، برای فصل تابستان مناسب‌تر است.

روتختی مناسب فصل تابستان چی بخرم؟

روتختی مناسب فصل تابستان را چه رنگی بخرم؟

به‌طورمعمول رنگ‌های تیره گرما را به خود جذب و رنگ‌های روشن گرما را دفع می‌کنند. چنانچه قصد خرید روتختی برای استفاده در آب‌و‌هوای گرم را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های سرد و خنثی مانند سفید و کرم استفاده کنید. چنانچه قصد خرید روتختی دخترانه برای فصل تابستان را دارید، روتختی صورتی انتخاب ویژه‌ای برای شما خواهد بود؛ همچنین رنگ آبی روشن نیز برای روتختی پسرانه در فصل گرم سال مناسب است.


روتختی مناسب آب‌و‌هوای گرم باید قابل شست‌وشو باشد

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها برای خرید روتختی مناسب فصل تابستان قابل شست‌وشو بودن آن است؛ زیرا به‌طور طبیعی بدن انسان در خواب عرق می‌کند و این فرایند در فصل گرما چند برابر می‌شود. تعریق و رطوبت محیط مناسبی برای رشد میکروب‌ها و قارچ‌ها فراهم می‌کند. پس حفظ تمیزی و نظافت مداوم رو‌تختی بر سلامت اثر مستقیمی خواهد داشت. اگر پارچه روتختی دوام و کیفیت کافی نداشته باشد پس از شست‌وشو از بین می‌رود و دیگر قابل استفاده نخواهد بود؛ باتوجه‌به این توضیحات، حتما هنگام خرید روتختی به قابل شست‌وشو بودن آن توجه کنید.


بهترین پارچه برای روتختی در فصل تابستان کدام است؟

جنس پارچه به‌تنهایی نقش بسزایی بر خنک بودن یا گرم بودن روتختی دارد. برای خرید بهترین روتختی مناسب فصل تابستان لازم است با انواع پارچه‌های مناسب این فصل آشنا شوید. همچنین حس آرامش و راحتی هنگام خواب با جنس پارچه رابطه مستقیمی دارد؛ به‌عنوان مثال، هر‌چه پارچه روتختی لطیف‌تر باشد، هنگام استفاده از روتختی حس بهتری خواهید داشت؛ با توجه به این موارد، اگر به‌دنبال خوابی آسوده و آرام در فصل تابستان هستید، به جنس پارچه توجه ویژه‌ای داشته باشید.


روتختی ابریشمی؛ لوکس، بادوام، ضد حساسیت و مناسب فصل گرما

اسم ابریشم به‌خودی‌خود حس آرامش و راحتی را به انسان القا می‌کند؛ همچنین لوکس بودن را می‌توان به‌عنوان ویژگی‌ خاص روتختی‌های ابریشم معرفی کرد. روتختی‌های ابریشمی نرم، خنک و ضد‌حساسیت هستند که آن‌ها را به روتختی مناسب فصل تابستان تبدیل می‌کند. دوام و کیفیت عالی روتختی‌های ابریشمی باعث شده تا در بین افراد محبوبیت خاصی پیدا کنند. همه این قابلیت‌ها تبدیل به دلیلی شده‌اند که روتختی ابریشمی نسبت به سایر روتختی‌ها قیمت بیشتری داشته باشد. اگر هزینه خرید روتختی برای شما اولویت ندارد و در عوض به‌دنبال لوکس بودن، راحتی و دوام هستید، روتختی ابریشمی گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.


روتختی کتان؛ راحت، بادوام و انتخابی مناسب برای آب‌و‌هوای گرم

کتان نوعی فیبر طبیعی است که از گیاه کتان به‌دست می‌آید. پارچه‌های کتان از کیفیت، راحتی، نرمی و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. استفاده از پارچه کتان برای افرادی که در آب‌و‌هوای گرم زندگی می‌کنند، کاربری و مناسب خواهد بود. منافذ پارچه‌های کتان به خوبی هوا را به گردش انداخته و به خنک شدن بدن هنگام خواب کمک می‌کنند. کتان نیز به‌دلیل کیفیت، کارایی و دوامی که دارد جزو پارچه‌های لوکس محسوب می‌شود که برای خرید آن لازم است مبلغ بیشتری پرداخت کنید.

روتختی مناسب فصل تابستان چی بخرم؟

استفاده از روتختی پنبه‌ای برای داشتن خوابی راحت در فصل تابستان

روتختی پنبه‌ای یکی از محبوب‌ترین و پر‌کاربرد‌ترین انواع روتختی به‌حساب می‌آید. روتختی‌های پنبه‌ای بسیار نرم و لطیف هستند که خوابی آرام را برای انسان به ارمغان می‌آورند. ضد‌حساسیت بودن یکی از ویژگی‌های خاص و مهم روتختی پنبه‌ای است و افرادی که آلرژی دارند به‌راحتی می‌توانند از این رو تختی استفاده کنند. تراکم کم بافت پنبه باعث می‌شود هوا به‌خوبی در بین آن جریان پیدا کند که در نتیجه شرایطی راحت برای استراحت شما ایجاد خواهد کرد.

در این مطلب مهم‌ترین نکات برای خرید روتختی مناسب فصل تابستان را معرفی کردیم تا با توجه به آن‌ها بهترین روتختی را برای خود انتخاب و خریداری کنید. آخرین نکته که هنگام خرید روتختی باید مورد توجه قرار دهید، خرید روتختی از فروشگاه معتبر است. خرید روتختی از فروشگاه معتبر خیالتان را از دوام و کیفیت روتختی راحت می‌کند، زیرا این فروشگاه‌ها همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان خود هستند و با فروش کالای بی‌کیفیت اعتبار خود را زیر سوال نمی‌برند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار