بينی بازيگری كه سوژه "ماه عسل" شد
کد خبر: ۲۷۶۲
تاریخ انتشار: 2015 June 21    -    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
شب گذشته در سومین روز از ماه مبارك رمضان، علیخانی دفتر سوم  "ماه عسل" را مقابل چشمان مخاطبان ورق زد.

احسان علیخانی بعد از احوالپرسی هایی كه همیشه ریتم خاص و یكدست خود را دارد ،برنامه را آغاز كرد.

پس از پخش تیتراژ ابتدایی برنامه، مجری با ذكر این عنوان كه شب گذشته یك اتفاق فوق العاده رخ داد، افزود: فقط می توانیم برای این رویداد بزرگ دست بزنیم و بعد به همراه عوامل پشت صحنه به افتخار برد تیم والیبال مقابل امریكا كف زدند.

سپس مجری برنامه از كسانی كه "ماه عسل"  را تماشا می كنند و یا برنامه را به صورت مكتوب می نویسند ،تشكر و قدردانی كرد.

بعد از پخش آیتم مهمانان شب گذشته، با كنار رفتن دكور برنامه، هفت مهمان بر صندلی های انتهای دكور و دو مهمان اصلی بر روی صندلی ماه عسل جای گرفته بودند.

با پخش كلیپی در مورد باب شدن جراحی های زیبایی كه توسط افراد غیرمتخصص انجام می شد، خانم نفر مهمانی كه چهره اش تاحدی گویای قصه ی حضورش بود، داستان حضورش را توضیح داد. 

او درگذشته از لحاظ چهره بسیار زیبا بود ولی روزی با اصرارهای مكرر دوستش مجبور می شود او را تا مطب دكتر برای تزریق بوتاكس همراهی می كند كه در این حین دكتر دوستش به خانم نفر پیشنهاد تزریق ژل برای از بین رفتن چروك صورتش را می دهد او هم ناخواسته می پذیرد و بعد از تزریق، صورتش بر اثر این تزریق چرك می كند و حالت طبیعی خود را از دست می دهد، اما این پایان کار نبود و در طی گذشت ده سال، پانزده عمل جراحی برای برگشتن زیبایی اش انجام می دهد تا كمی چهره اش  بهتر شود و به حالت طبیعی و ابتدایی اش برگردد.

در صندلی های انتهای دكور خانمی بود كه تزریق بوتاكس را نزد متخصص انجام داده بود و از این مسئله رضایت كامل داشت و یا مهمانی كه جراحی بینی رضایت بخشی انجام داده بودند.
 
حضور زهره حمیدی به عنوان مهمان در ابتدا غیر متعارف به نظر می رسید اما با شنیدن داستان زندگی وی و دلیل حضورش متوجه می شوی که بی ربط هم نبوده است. این بازیگر از داستان زندگی خود گفت داستانی كه محوریت آن از زندگی دو فرزندش حامد و حمید دوقلوهای او بودند كه حامد بدلیل مصرف آمپول های هورمونی و مكمل ها برای رفتن به باشگاه بدنسازی در سن ٢٧سالگی سكته قلبی می كند. او دلیل حضورش را اینگونه عنوان كرد كه من خودم هم مضرات مصرف این داروها را نمی دانستم به این برنامه آمده ام  تا به جوانهایی مثل حامدم این مسله را تذكر دهم.

بينی بازيگری كه سوژه

احسان علیخانی با شنیدن ماجرای فرزند خانم حمیدی با لحن كنایه آمیزی متذكر شد: چند سال قبل د رواقع همین موقع ها بود كه مسولان تلویزیون به من گفتند برو خونتون، من هم رفتم باشگاه بدنسازی و به علت ورزش نامناسب سه تا از مهره های دیسك كمرم بیرون زد.

دو مهمان كه انتهای دكور نشسته بودند مربی و شاگرد ورزشهای بدنسازی بودند كه آنها هم به مضرات این نوع داروها اذعان داشتند در كنار آنها فردی بود كه به دلیل عمل جراحی بینی نزد غیر متخصص بینی اش بدشكل شده بود. 

در پایان احسان علیخانی از حضور مهمان عزیزی نام برد و بعد مهران رجبی به جمع مهمانان اصلی اضافه شد. از همان ابتدا علیخانی با حالت طنز از او پرسید چرا بینی تان را عمل نمی كنید؟ رجبی با خنده گفت: چون حجمش زیاد است باید پول پنج تا عمل را بدهم.

علیخانی افزود: می خواهید از زیبا سازی شهر تهران برایتان وام بگیرم؟ رجبی پاسخ داد: اگر آشنا داری این كار را برایم انجام بده.

بينی بازيگری كه سوژه

بعد از ردوبدل شدن دیالوگ های طنزگونه میان رجبی و علیخانی، مهران رجبی عنوان كرد: دلیلی برای عمل زیبایی بینی نمی بینم و به انضمام اینكه من بازیگر هستم و با این چهره بسیاری از كارگردانان من را برای ایفای نقش ها انتخاب می كنند.

این قسمت از داستان ماه عسل هم به پایان رسید و مجری پس از خروج از دكور ماه عسل گفت: مهم این است كه ما را تنها به خاطر شاخصه ی جدید،ماشین و یا بینی سربالا نشناسند بلكه به خاطر فضیلت ویژگی های خوبمان بخواهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار