توضیح جالب اسکارلت جوهانسون برای نداشتن صفحه اینستاگرام
کد خبر: ۲۷۶۱۴۱
تاریخ انتشار: 2023 April 09    -    ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
اسکارلت جوهانسن در مصاحبه با پادکست «اسکینی کانفیدنشال» (Skinny Confidential Him & Her) توضیح داده است که «نفس خیلی شکننده» او باعث می‌شود که از شبکه‌های اجتماعی دوری کند. این بازیگر ۳۸ ساله می‌گوید اگرچه برای برندهای آرایشی خود صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی دارد، اما حتی مانند برخی از سلبریتی‌ها مانند «جنیفر انیستون» و «شاهزاده هری» صفحه‌ای قلابی در اینستاگرام ندارد.

«تابناک با تو» - اسکارلت جوهانسن در مصاحبه با پادکست «اسکینی کانفیدنشال» (Skinny Confidential Him & Her) توضیح داده است که «نفس خیلی شکننده» او باعث می‌شود که از شبکه‌های اجتماعی دوری کند. این بازیگر ۳۸ ساله می‌گوید اگرچه برای برندهای آرایشی خود صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی دارد، اما حتی مانند برخی از سلبریتی‌ها مانند «جنیفر انیستون» و «شاهزاده هری» صفحه‌ای قلابی در اینستاگرام ندارد.

توضیح جالب اسکارلت جوهانسون برای نداشتن صفحه اینستاگرام

جوهانسن می‌گوید: «نمی‌توانم. نفس من خیلی شکننده است. مغزم خیلی شکننده است. مثل یک گل ظریف هستم.» او اضافه می‌کند: «یک بار به مدت سه روز اینستاگرام داشتم و وقتی متوجه شدم که به مدت ۲۰ دقیقه به صفحه اینستاگرام یک نفر خیره شده‌ام که برای یکی از دوستانم کار می‌کرد... دانستم که یک پیت بول و دو دختر دارد و در بربنک ساکن است. فکر کردم: «چه؟ ۱۷ دقیقه از عمرم را به هدر دادم. حالا احساس می‌کنم که باید به کالیفرنیا نقل مکان کنم، از این سگ‌های خاص بخرم و زندگی‌ام را به همه آن شکل‌ها تغییر دهم.»

جوهانسن توضیح می‌دهد:‌ «به‌شدت غمگین شدم، یعنی نمی‌توانستم زندگی این فرد تصادفی را داشته باشم. فکر کردم که نمی‌توانم ادامه دهم.»

او می‌گوید کاملاً مخالف پیوستن به تیک‌تاک و ساختن «ویدیوهای وحشتناک» با همکارش «کیت فاستر» در کمپانی «اوت‌ست» نیست و نمی‌تواند در برابر «صفحه برای شما» (FYP) این شبکه اجتماعی مقاومت کند: «هر وقت در دفتر می‌بینمش، به کودک سه ساله‌ای تبدیل می‌شوم که گوشی موبایل مادرش را برداشته و کاملاً در آن فرو می‌رود. بنابراین به این دلیل نمی‌توانم این شبکه اجتماعی را داشته باشم.»

۳۰نما

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار