یک پشت‌پرده غم‌انگیز از زندگی شخصی رونالدو
کد خبر: ۲۷۴۶۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2023 March 22    -    ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، از تراژدی تلخی که این خانواده در چند سال اخیر درگیرش بودند پرده برداشت.
 جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، از تراژدی تلخی که این خانواده در چند سال اخیر درگیرش بودند پرده برداشت.
 
رونالدو و همسرش سال گذشته اعلام کردند که قرار است صاحب دوقلوی دختر و پسر شوند اما پسرشان پس از تولد از دنیا رفت تا شرایط برای این خانواده سخت شود. 
 
بسیاری از تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌های لیگ برتر انگلیس پس از این اتفاق به این بازیکن و خانواده‌اش و نوزاد از دست رفته‌اش ادای احترام کردند اما حالا مشخص شده که شرایط خانوادگی آنها بسیار سخت‌تر بوده است. 
 
جورجینا فاش کرده که پیش از درگذشت پسرش در فاصله کوتاهی پس از زایمان، او سه بار دیگر باردار شده بود و هر بار به دلایل مختلف جنین سقط شده بود تا او و همسرش روزهای بسیار سختی را سپری کنند.
 
یک پشت‌پرده غم‌انگیز از زندگی شخصی رونالدو
 
تا پیش از این کسی از این موضوع اطلاعی نداشت و این اولین بار بود که چنین موضوعی از سوی این خانواده به صورت رسمی اعلام می‌شد تا مشخص شود که آنها در چند سال اخیر شرایط عادی نداشتند و با مشکلات زیادی روبرو بودند. 
 
این موضوع واکنش بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت و آنها به شدت از رفتار رسانه‌ها، مدیران باشگاه یونایتد، مربیان و حتی بعضی از هواداران این تیم در مواجهه با رونالدو انتقاد کردند. 
 
تعدادی از کاربران معتقد بودند که آنها از شرایط سخت رونالدو خبر داشتند اما باز هم به او سخت‌گیری کردند و حتی وقتی این بازیکن پرتغالی درباره بیماری دخترش به آنها اطلاع داد و گفت که نمی‌تواند در تمرینات پیش فصل حاضر شود، اریک تن‌هاخ حاضر به پذیرش رفتار او نشد و سعی کرد با برخورد سختگیرانه با رونالدو به عنوان ابزاری برای نشان دادن قدرتش به سایر بازیکنان استفاده کند. 
 
حتی بسیاری از کاربران در توییتر از شنیدن این داستان چنان تحت تاثیر قرار گرفتند که از رونالدو به خاطر رفتار اشتباهی که با او داشتند یا انتقادهایی که از عملکردش کرده بودند عذرخواهی کردند. 
 

به نظر می‌رسد که شرایط روحی این ستاره سابق رئال مادرید در چند سال اخیر کاملا تحت تاثیر از دست دادن چهار فرزندش بوده و شاید همین موضوع باعث شد که در نهایت تصمیم به دوری از فوتبال اروپا و ادامه دادن مسیر زندگی حرفه‌ای خودش در عربستان و به دور از جنجال و هیاهو بگیرد.

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
3
14
وای وای چه شرایط سختی !!!
انگاری فقط اینا تو دنیا زایمان میکنند یا بچه سقط می کنند
برو بابا با این خبراتون
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
2
11
این اتفاقات آنقدر هم سخت نبوده
چنین مواردی برای اکثر افراد افتاده ولی برای بغضی ها بزرگ ولی مردم عادی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
2
16
وای، وا مصیبتا، وا حسرتا
دست بردارید از این جفنگیات و اخبار زرد راجبه این دو تا بچه قرطی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار