گروگان‌گیری یک تبعه خارجی در شرق تهران
کد خبر: ۲۷۴۶۲۹
تاریخ انتشار: 2023 March 21    -    ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی خبر داد که با گروگان گرفتن یکی از اتباع کشور همسایه قصد اخاذی از آن خانواده‌ را داشت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی خبر داد که با گروگان گرفتن یکی از اتباع کشور همسایه قصد اخاذی از آن خانواده‌ را داشت.

 
 

سرهنگ حسینعلی ابن علی با اشاره به شناسایی یک گروگان‌گیر اظهارداشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش یک مرد جوان که از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال در قبال‌ آزادی وی موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری خاورشهر قرار گرفت.

 

وی افزود: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد آدم ربا به علت باج خواهی بیش از ۷۰۰ میلیون ریال یک مرد حدوداً ۲۵ ساله را ربوده که با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌ها موجود مخفیگاه متهم در محدوده خاورشهر شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی های لازم رئیس و پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند.

 

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: متهم مورد نظر در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سریعاً دستگیر و فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت.

سرهنگ ابن علی با بیان اینکه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد خاطر نشان کرد: وقوع این آدم ربایی در حوزه انتظامی شهرستان ری و دستگیری زودهنگام عامل آن در خاورشهر، پیام و هشدار خاص خود را به مخلان نظم و امنیت دارد.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار