قیمت جدید خودروهای چانگان وارداتی سایپا
کد خبر: ۲۷۴۵۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 March 20    -    ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
مدیر طرح واردات خودرو گفت: سامانه عرضه خودروهای وارداتی باز شد و ثبت‌نام برای متقاضیان واجد شرایط به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

مدیر طرح واردات خودرو گفت: سامانه عرضه خودروهای وارداتی باز شد و ثبت‌نام برای متقاضیان واجد شرایط به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

 
 
قیمت جدید خودروهای چانگان وارداتی سایپا

مهدی ضیغمی اظهار داشت: سامانه عرضه خودروهای وارداتی به آدرس saleauto.ir اکنون باز شده و متقاضیان خرید خودرو که شرایط لازم برای ثبت‌نام خرید خودروهای وارداتی را اخذ کرده‌اند می‌توانند با ورود به سامانه مذکور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

 

قیمت جدید خودروهای چانگان وارداتی سایپاوی با بیان اینکه در این دوره دو مدل چانگان، چانگان CS۳۵ Plus تیپ ۲ و تیپ ۳ عرضه می‌شود، افزود: در فرآیند تخصیص خودرو متقاضیان می توانند دو اولویت را انتخاب کنند.

مدیر طرح وارداتی خودروی وزارت صمت با بیان اینکه افراد از امروز به مدت ۱۰ روز می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در سامانه مذکور اقدام کنند، گفت: متقاضیان با ورود به سایت می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام دهند و افرادی که نمی‌توانند وارد سایت شوند، گزینه فراموشی رمز را بزنند تا رمز عبور برای آنها ارسال شود.

ضیغمی بیان داشت: زمان ثبت درخواست تاثیری در اولویت تخصیص خودرو ندارد.

به گفته ضیغمی از میان ۱۲۰ هزار ثبت‌نام کننده برای خرید خودروهای وارداتی ۳۴ هزار نفر شرایط لازم را برای خرید خودروی وارداتی اخذ کرده‌اند.

وی اظهار داشت: در این دوره ۱۱۰۸ خودرو چانگان به متقاضیان عرضه می‌شود.

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت بیان داشت: در این دوره ۲۴۰ دستگاه چانگان تیپ ۲ با زمان تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می‌شود که قیمت علی‌الحساب درب خروج کارخانه این نوع خودرو ۸۵۰ میلیون تومان است.

ضیغمی بیان داشت: همچنین در این دوره ۸۶۸ دستگاه چانگان تیپ ۳ با زمان تحویل حداکثر سه ماه عرضه می‌شود که قیمت علی الحساب درب خروج گمرک این خودرو ۹۰۰ میلیون تومان است.

در این دوره عرضه خودرو توسط شرکت سایپا عرضه می‌شود و قیمت نهایی خودروها مطابق رویه های جاری پس از ارسال دعوتنامه و با احتساب همه هزینه های قطعی واردات، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودرو، بیمه شخص ثالث ،کرایه حمل و سایر عوارض قانونی مشخص خواهد شد.

ثبت نام پس از عقد قرارداد متقاضی با شرکت واردکننده و تسویه حساب، قطعی خواهد شد.

انتخاب رنگ خودرو بر اساس اولویت فرد متقاضی در سامانه است. در صورتی که متقاضی با اولویت بالاتر خودرو عرضه شده را انتخاب نکند، اولویت وی حفظ خواهد شد.

همچنین متقاضیان می توانند در زمان تخصیص خودرو در سامانه نسبت به انصراف از انتخاب خودرو (بدون جریمه) اقدام کنند. انصراف از خرید خودرو پس از عقد قرارداد با شرکت واردکننده مشمول جریمه(مطابق قانون) و از بین رفتن اولویت تخصیص خودرو خواهد شد.

برنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
0
6
خودروی وارداتی یعنی برندهای ممنوعه شیش سال اخیر مثل هیوندا کیا تویوتا بنز bmw نه چینی هایی که عین نقل و نبات تو دوران تحریم چوبله به مردم انداختن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار