جزییات فوت دختر ۲۳ ساله اهوازی در حین جراحی زیبایی
کد خبر: ۲۷۴۴۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 March 21    -    ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
رییس بیمارستان میلاد اهواز جزییات فوت یک دختر ۲۳ ساله اهوازی حین جراحی زیبایی در این بیمارستان را تشریح کرد.

دکتر عبدالحکیم آباریان بیان‌کرد: عمل زیبایی این زن جوان چهارشنبه از ساعت ۱۵ آغاز شد و ساعت ۱۹ کارکرد قلب و تنفس وی مختل شد.

وی افزود: تیم پزشکی اقدامات لازم از جمله اکوی قلب را انجام دادند اما آمبولی راه خروجی بطن را مسدود کرد و ساعت ۲۱ فوت او اعلام شد.

آباریان با اشاره به بررسی تیم پزشکی در نشست صبح روز پنجشنبه با حضور اعضای تیم پزشکی این عمل جراحی بیان کرد: گزارش عمل در اختیار معاونت درمان قرار گرفت اما هنوز عامل موثر در فوت این دختر جوان مشخص نشده است.

رییس بیمارستان میلاد اهواز گفت: کالبد شکافی توسط پزشک قانونی انجام شد و نتیجه در روزهای آینده اعلام می شود.

وی با بیان اینکه کادر بیمارستان در جریان این اتفاق را کاملا حرفه ای عنوان کرد و گفت: در صورت وجود قصور انسانی تمام پرونده با نظر معاونت درمان شفاف سازی خواهد شد و بدون هیچ گذشتی هرگونه خطایی اعلام و برخورد لازم صورت می گرد.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۰ نیز یک دختر جوان اهوازی در حین عمل جراحی زیبایی جان خود را از دست داد.

بیمارستان میلاد اهواز با داشتن بیش از ۱۰۰ تخت بستری فعال شامل تخت های بستری ویژه ،CCU ، ICU ،NICU اتاق های عمل فعال ،زایشگاه ،جراحی داخلی ،اورژانس ،درمانگاههای عمومی تخصصی ،دندانپزشکی، آزمایشگاه ،فیزیوتراپی،کلینیک قلب و عروق ،آندوسکپی ،همچنین حضور متخصصین گوش ،حلق و بینی ،داخلی ،جراحی مغز و اعصاب ،اطفال، زنان و زایمان ،شنوایی سنجی ،غربالگری پس از تولد نوزادان ،ارولوژی ،چشم پزشکی ،کلینیک اورژانس مامایی ،ترویج زایمان طبیعی ،صدور گواهی ولادت در بیمارستان به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمت رسانی می کند.

علاوه برای سایر مراکز طرف قرارداد از جمله بانک ها و سازمان و ارگان های دولتی و البته سایر اقشار جامعه که فاقد هیچگونه پوشش درمانی نبوده اند با نرخ عمومی غیر دولتی ،که از سایر بیمارستان ها بسیار کمتر است و البته خدماتی در سطح بیمارستان های درجه یک ارائه می نماید و البته برای سایر اتباع خارجی نیز اینگونه خدمات ارائه خواهد شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غلامرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
0
7
گند زدند تبلیغ بیمارستان رو هم میکنند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار