زن لاغر با یک سرفه شکست!
کد خبر: ۲۷۴۲۰۳
تاریخ انتشار: 2023 March 17    -    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
تصویر منتشر شده از بدن زن جوان همه را متعجب کرد. وضعیت دردناکی که او دچارش شده بود به دلیل یک سرفه محکم رقم خورد.

ضعف جسمی و لاغری بیش از حد، مشکلی است که اغلب برخی از خانم های جوان به دلیل پیروی از رژیم لاغری و متد کاهش وزن غیر اصولی، دچار می شوند و این وضعیت به نفع آنها نیست. قبلا به عوارضی که می تواند ناشی از این وضعیت باشد، پرداخته ایم و خوب میدانید که کمبود وزن چه معایبی دارد. اما قطعا باورتان نمیشود، اتفاقی که برای زن جوان داستان ما افتاده، ناشی از همین معایب لاغری بوده است.

 

حتما شما هم شنیده اید که برای توصیف یک فرد لاغر، گاهی کلمه شکستن را استفاده می کنند؛ اصطلاحی که برای یک زن جوان بسیار لاغر در واقعیت معنا شد. زن جوان چینی که نامش منتشر نشده، پس از خودرن یک غذای تند، دچار احساس سرفه می شود و شروع به سرفه می کند.

 

پس از چند ثانیه، این وضعیت کمی طولانی و شدید تر می شود بطوریکه فشار زیادی به بدن او وارد میکند. در کمال ناباوری، این فشار های ناشی از سرفه باعث شکستن دنده های زن لاغر می شود. بله، کاملا درست متوجه شدید؛ این خانم لاغر اندام به دلیل ساختار ضعیف استخوانی و بدنی اش با چند سرفه شدید، دچار شکستگی استخوان شد. این خانم با داشتن ۱۷۱ سانتی متر قد، ۵۷ کیلوگرم وزن دارد که از نظر متخصصان، باید کمی به وزن خود اضافه کند.

منیبان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار