پایان خوش کتک خوردن زن جوان در خیابان از شوهرش
کد خبر: ۲۷۴۰۳۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2023 March 15    -    ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
 زن جوانی با مراجعه به پلیس از همسرش به دلیل ضرب و جرح در خیابان شکایت کرد و گفت خانواده او ۸ سال است اجازه نداده‌اند فرزندم را ببینم.

 زن جوانی با مراجعه به پلیس از همسرش به دلیل ضرب و جرح در خیابان شکایت کرد و گفت خانواده او ۸ سال است اجازه نداده‌اند فرزندم را ببینم.

 
 

رسیدگی به این پرونده از حدود ۲ ماه قبل و با شکایت زن جوانی آغاز شد که در خیابان از شوهرش کتک خورده بود. وی وقتی به همراه پدرش برای شکایت راهی اداره پلیس شد، در تشریح ماجرا گفت: چند سال قبل با مرد جوانی که با وانت میوه فروشی می‌کرد ازدواج کردم. اوایل زندگی خوبی داشتیم اما کم کم دخالت خانواده‌ها و مشکلات مالی باعث شد بین ما اختلاف ایجاد شود. با این حال چون شوهرم را دوست داشتم سعی کردم گذشت کنم و به زندگی ادامه دهم.

 

وی ادامه داد: در همین حال متوجه شدم باردار هستم. از این موضوع خیلی خوشحال بودم و فکر می‌کردم با آمدن بچه زندگی من و همسرم بهتر شود اما اشتباه می‌کردم چون بعد از تولد دخترم مشکلاتم بیشتر شد و سرانجام هم وقتی دخترم یک ساله بود از خانه شوهرم رفتم و به خانه پدرم برگشتم. در این مدت بزرگان و ریش سفیدان فامیل با وساطت قصد آشتی دادن ما را داشتند اما بی‌فایده بود. خانواده شوهرم دخترم را گرفتند و من تنهاتر از قبل فقط غصه می‌خوردم و زجر می‌کشیدم.

 

زن جوان گفت: در تمام این ۸ سال فقط سالی دو بار آن هم عید نوروز و تولد دخترم او را می‌دیدم و خانواده شوهرم اجازه نمی‌دادند او را نزد خودم ببرم. من هم سرانجام تصمیم گرفتم شکایت کنم و درخواست مهریه و نفقه کردم اما شوهرم وقتی از این ماجرا باخبر شد مرا در خیابان به باد کتک گرفت و حالا هم از او به اتهام ضرب و جرح شکایت دارم.

پس از ثبت این شکایت پرونده برای رسیدگی و حل و فصل به شعبه ششم شورای حل اختلاف اردبیل فرستاده شد و رئیس شعبه و اعضای آن پس از بررسی پرونده این زوج تصمیم گرفتند با وساطت و برگزاری جلسات صلح و سازش تلاش خود را برای آشتی دادن آنها آغاز کنند.

بدین ترتیب پس از ۲ جلسه که با حضور زوج جوان و اعضای شورا برگزار شد، سرانجام زن جوان از شکایت خود صرف نظر کرد و همسرش نیز با پذیرش شرایط وی قدم پیش گذاشت و این زوج پس از ۸ سال دوری و اختلاف آشتی کردند و همراه دخترشان که سال‌ها از محبت مادرانه محروم مانده بود زندگی جدیدی را آغاز کردند.

همشهری

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
1
9
عجب زن احمقی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
به خاطر بچه اش است
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
1
11
شوهره باهاش اشتي كرده كه خانمه از شكايتش (مهريه و نفقه) صرف نظر كنه .چن روز ديكه چنان كتكي بزنتش كه نميره خوبه!!!ترك عادت موجب مرض ه..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
0
1
یعنی چی زن کتک میخوره جلسه آشتی برگزار می کنند اینها مثل اینکه عقل ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
0
هشت سال جدا بودند کتک خورده دوباره ازدواج کردند . بابا طرف برای محکوم نشدن این کار رو کرده .کسی که هشت سال به یادت نبوده یه شبه به یادت نمی افته . سادگی هم حدی داره .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار