جسد یخ زده، از هواپیما به زمین پرتاب شد
کد خبر: ۲۷۳۱
تاریخ انتشار: 2015 June 20    -    ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
جسد یخ زده یک پناهجوی غیر قانونی که در محل چرخ هواپیمای مسیر آفریقای جنوبی- انگلیس پنهان شده بود، در زمان باز شدن چرخ های هواپیما در زمان رسیدن هواپیما به فرودگاه لندن، بر روی سقف یک ساختمان افتاد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن، نفر دومی نیز که به علت ساعت ها پنهان شدن در بخش بیرونی هواپیما، دچار جراحات فراوان شده، در بیمارستان بستری است اما پلیس اعلام کرده فعلا قادر نیست ارتباط میان این دو حادثه را تایید کند.

رسانه های انگلیس اعلام کردند این دو پناهجو احتمالا از ژوهانسبورگ، در محل قرار گرفتن چرخ های هواپیمای بریتیش ایرویز پنهان شده بودند که دیروز صبح و در زمان نزدیک شدن هواپیما به فرودگاه هیث رو، در محله ریچموند در جنوب لندن، یکی از آنان به پایین پرت و دیگری که 24 ساله است، پس از فرود هواپیما، در فرودگاه پیدا شد.

فاصله میان ژوهانسبورگ و لندن، حدود 13 هزار کیلومتر است که معمولا هواپیماها آن را در حدود 11 ساعت طی می کنند. پیش از این نیز افرادی در زمان باز شدن چرخ هواپیماها، از آسمان بر روی لندن افتاده بودند.

در سپتامبر سال 2012، جوان 26 ساله ای در زمان باز شدن چرخ هواپیمایی که از آنگولا به لندن می آمد، بر روی زمین افتاد. با توجه به این که سرمای هوا در زمان پرواز هواپیما به منفی 60 درجه سانتی گراد می رسد، معمولا پناهجویانی که با این روش به انگلیس می آیند، پیش از برخورد به زمین، جان باخته اند.

جام نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار