واکنش بازیگر معروف به اتهام سوء استفاده از نام مریلین مونرو
کد خبر: ۲۷۳۰۱۶
تاریخ انتشار: 2023 March 04    -    ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
آنا د آرماس از فیلم «بلوند» (Blonde) در برابر انتقادها دفاع کرده و می‌گوید نمایش او در نقش «مریلین مونرو» برای سرگرمی نبوده است. از زمان پخش تریلر این فیلم به کارگردانی «اندرو دومینیک»، بسیاری به این باور رسیدند که نتفلیکس از نام مونرو سوء استفاده کرده تا کسب درآمد کند. دومینیک پیش از اکران فیلم گفته بود: «اگر مخاطبش فیلم را دوست نداشته باشد، مشکل لعنتی خودش است.»

«تابناک با تو» - آنا د آرماس از فیلم «بلوند» (Blonde) در برابر انتقادها دفاع کرده و می‌گوید نمایش او در نقش «مریلین مونرو» برای سرگرمی نبوده است. از زمان پخش تریلر این فیلم به کارگردانی «اندرو دومینیک»، بسیاری به این باور رسیدند که نتفلیکس از نام مونرو سوء استفاده کرده تا کسب درآمد کند. دومینیک پیش از اکران فیلم گفته بود: «اگر مخاطبش فیلم را دوست نداشته باشد، مشکل لعنتی خودش است.»

واکنش آنا د آرماس به اتهام سوء استفاده از نام مریلین مونرو

اکران «بلوند» در جشنواره ونیز با ۱۴ دقیقه تشویق ایستاده مواجه شد اما منتقدین بسیاری فیلم را نکوهش کردند. د آرماس در مصاحبه جدیدی با «هالیوود ریپورتر» با این حال از فیلم دفاع می‌کند و می‌گوید: «شنیدن این واکنش‌ها دشوار است، اما همیشه می‌توان به سراغ تجربه‌ای که داشته‌ای بروی، و اینکه چرا انجامش داده‌ای، و چرا به این پروژه جذب شده‌ای. این موضوع تغییری نمی‌کند.»

این بازیگر کوبایی که لهجه‌اش هم با انتقادهایی روبرو شد اضافه می‌کند: «کارگردان را دارید، و بازیگران دیگری که می‌توانید با آن‌ها حرف بزنید. هرچند وقتی مردم فیلم شما را دوست نداشته باشند سخت است اما همین است که هست. فیلمی نبود که برای خوشحال کردن مردم ساخته شده باشد یا برای اینکه مردم دوستش بدارند. دیدن فیلم دشوار است.»

 

IMG_20230303_091922_566

او ادامه می‌دهد: «فکر نمی‌کنم که فیلم کمی در مورد این زن بد می‌گوید. بر خلافش فکر می‌کنم. به نظر من از محیط پیرامون او و صنعت بد می‌گوید، و هضم این حقیقت گاهی برای افرادی که در این کسب‌وکار مشغولند دشوار است.»

د آرماس می‌گوید: «به نظر من فیلم باعث می‌شود مخاطب حس کند مشارکت می‌کند. ما در آن زمان به استثمار بازیگران و افراد در انظار عموم کمک کردیم و هنوز کمک می‌کنیم. ما مخاطبین چنین می‌کنیم. و احساس می‌کنم که ممکن است برخی احساس کرده باشند که [کسی] انگشت [اتهام] به سمت آن‌ها نشانه گرفته باشد.»

او در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید وقتی اولین بار فیلمنامه «بلوند» را خوانده احساس کرده که قرار است در یک «فیلم هارر» بازی کند.

۳۰نما

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار