تیراندازی به کودکان و اشک‌های بی امان خواننده معروف
کد خبر: ۲۷۲۸۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 March 03    -    ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کیتی پری در یکی از اپیزودهای فصل بیست و یکم «الگوی آمریکایی» (American Idol) با دیدن تست خوانندگی یک بازمانده تیراندازی در مدارس آمریکا احساساتی شد. «تری لوییس» یک فروشنده ۲۱ ساله اهل تگزاس است که در این برنامه حضور پیدا کرد تا ترانه «سنگ» (Stone) اثر «ویسکی مایرز» را بخواند.

«تابناک با تو» - کیتی پری در یکی از اپیزودهای فصل بیست و یکم «الگوی آمریکایی» (American Idol) با دیدن تست خوانندگی یک بازمانده تیراندازی در مدارس آمریکا احساساتی شد. «تری لوییس» یک فروشنده ۲۱ ساله اهل تگزاس است که در این برنامه حضور پیدا کرد تا ترانه «سنگ» (Stone) اثر «ویسکی مایرز» را بخواند. اجرای لوییس با تشویق ایستاده سه داور مسابقه مواجه شد اما وقتی او تجربه تیراندازی در مدرسه سانتا فه در سال ۲۰۱۸ را بازگو کرد آن‌ها را به گریه انداخت.

تیراندازی به کودکان و اشک‌های بی امان خواننده زن

لوییس در مقابل جاری شدن اشک‌هایش مقاومت می‌کند و می‌گوید: «اهل سانتا فه، تگزاس هستم. در مه سال ۲۰۱۸، یک مرد مسلح وارد مدرسه ما شد. در کلاس هنر ۱ بودم. آن مرد در کلاس هنر ۲ تیراندازی کرد و بعد به کلاس هنر ۱ آمد. بسیاری از دوستانم را از دست دادم. هشت دانش‌آموز کشته شدند. دو معلم کشته شدند. واقعاً منفی بوده. سانتا فه از سال ۲۰۱۸ بدنام شده.»

پری با شنیدن این جملات به گریه می‌افتد و بعد فریاد می‌زند: «این مملکت لعنتی ما را ناامید کرده! این درست نیست. تو باید اینجا آواز بخوانی به این دلیل که موسیقی را دوست داری، نه به این خاطر که آن اتفاق لعنتی و مزخرف را تجربه کرده‌ای.» 

 

IMG_20230301_000901_419

پری ادامه می‌دهد: «نباید هشت دوست‌ات را از دست می‌دادی. امیدوارم که تو به مردم یادآور شوی باید تغییر کنیم. چون می‌دانی، من هم ترسیده‌ام.

«لایونل ریچی» دیگر داور برنامه اضافه می‌کند: «مدتی طولانی است که این وضع را تحمل کرده‌ایم... خیلی طولانی. برای ما عادی شده.»

۳۰نما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
6
0
الان بابت این گریه ، چند دلار گیرش اومده ؟ این مهمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار