محصولات شوینده گران می‌شود؟
کد خبر: ۲۷۲۶۷۰
تاریخ انتشار: 2023 March 01    -    ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
رئیس هیات مدیره انجمن صنایع بهداشتی، آرایشی و شوینده گفت: قرار نیست قیمت شوینده ها تا پایان سال افزایش یابد.
رئیس هیات مدیره انجمن صنایع بهداشتی، آرایشی و شوینده گفت: قرار نیست قیمت شوینده ها تا پایان سال افزایش یابد.
 
با نزدیک شدن به عید و در پیش بودن خانه تکانی، قیمت شوینده ها بیش از ماه های قبل مورد توجه قرار گرفته است و در فضای مجازی زمزمه هایی در خصوص گران شدن شوینده ها هم به گوش می رسد. برخی از مردم هم به یکدیگر توصیه می کنند که شوینده های مورد نیاز خود را خریداری کنند چون قرار است به زودی گران شود!
 
بختیارعلم بیگی، رئیس هیات مدیره انجمن صنایع بهداشتی، آرایشی و شوینده در گفت و گو با همشهری آنلاین در خصوص قیمت شوینده ها در بازار شب عید و گرانی های احتمالی گفت: غیر از افزایش ۲۵ درصدی که امسال روی شوینده ها اعمال شد دیگر هیچ افزایشی قیمتی نداشتیم و قرار هم نیست قیمت تا پایان سال افزایش یابد. ما هیچ سالی شب عید که مردم مصرف بالایی دارند قیمت ها را افزایش نمی دهیم امسال هم که وضعیت اقتصادی جامعه مساعد نیست با وجود افزایش نرخ ارز، شوینده ها را گران نکردیم و سعی کردیم کنار مردم باشیم.
 
علم بیگی در ادامه افزود: افزایش قیمت ها شوینده ها طبق روال هر ساله در خرداد ماه اعمال خواهد شد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا گران نشدن محصولات بهداشتی، موجب خواهد شد تا تولیدکنندگان کیفیت محصولات شان را کاهش دهند، عنوان کرد: با توجه به اینکه تولیدکنندگان روی برندهایشان سال ها سرمایه گذاری کرده اند نمی گذارند این اتفاق رخ دهد، از طرفی هم سازمان غذا و دارو، سازمان استاندارد و انجمن صنایع شوینده روی کیفیت محصولات شوینده نظارت دارند.
 

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع بهداشتی، آرایشی و شوینده در خصوص هر گونه کمبودی در بازار شب عید گفت: ما به وزارت صمت اعلام کرده ایم در صورت هر گونه کمبودی به ما گزارش دهند تا کسی در این روزها مشکل تهیه شوینده را نداشته باشد.

همشهری آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار