سلبریتی‌هایی که با کک و مک هم زیبا هستند
کد خبر: ۲۷۲۵۴۳
تاریخ انتشار: 2023 March 01    -    ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
یکی از نتیجه‌های خوبی که فضای مجازی و مخصوصا ترند «عکس بدون آرایش» به همراه داشت این بود که بدون این فضا و عکس‌ها ممکن بود هنوز خیلی‌ها در این توهم باشند که هیچ کدام از افراد مشهور مخصوصا هالیوودی‌ها کک و مک ندارند. البته شاید خیلی هم تقصیر نداشته باشند.

سلبریتی‌هایی که با کک و مک هم بسیار زیبا هستند!«تابناک با تو» - یکی از نتیجه‌های خوبی که فضای مجازی و مخصوصا ترند «عکس بدون آرایش» به همراه داشت این بود که بدون این فضا و عکس‌ها ممکن بود هنوز خیلی‌ها در این توهم باشند که هیچ کدام از افراد مشهور مخصوصا هالیوودی‌ها کک و مک ندارند. البته شاید خیلی هم تقصیر نداشته باشند. وقتی هنرپیشه‌ها و مدل‌ها برای یک رویداد بزرگ جلوی دوربین‌ها می‌روند ما به ندرت می‌توانیم پوست آن‌ها را در حالت طبیعی حتی نیمه طبیعی ببینیم. اما آن‌ها از طریق فضای مجازی و به‌ویژه عکس بدون آرایش به ما اجازه داده‌اند که به پشت پرده آرایش و فیلترها نگاهی بیندازیم و ببینیم واقعا چه خبر است.

سلبریتی‌هایی که با کک و مک هم بسیار زیبا هستند!

کشا: می‌خواهم کک و مک‌های صورتم معلوم باشد

سلبریتی‌هایی که با کک و مک هم بسیار زیبا هستند!

کشا، خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر ۳۵ساله آمریکایی در سال ۲۰۱۹ عکس بدون آرایشی از خودش منتشر کرد تا تصمیم سال جدیدش را به اشتراک بگذارد. کشا با این عکس چهره طبیعی‌اش را با کک و مک فراوانش به همه نشان داد و در توضیح این عکس نوشت: «امسال تصمیم من این است که خودم را دوست داشته باشم، با تمام بالا و پایین و نواقص و هرچیز دیگری و… و می‌خواهم کک و مک‌های صورتم معلوم باشند.» البته دور شدن او از آرایش و نشان دادن چهره واقعی‌اش از سال ۲۰۱۵ شروع شده بود که او در مصاحبه‌ای گفته بود: «من می‌خواستم تغییری ایجاد کنم و واقعی‌تر باشم. می‌خواستم به خودم اطمینان بیشتری داشته باشم و هر اینچ بدنم را در آغوش بگیرم و سعی نکنم کک و مک‌هایم را با آرایش بپوشانم.»

مگان مارکل: می‌خوام کک و مک‌هایم دیده شوند

سلبریتی‌هایی که با کک و مک هم بسیار زیبا هستند!

مگان مارکل، حتی در روز عروسی‌اش سعی در پنهان کردن کک و مک صورتش نداشت و بعد وقتی برای مصاحبه با اپرا وینفری روی صفحه تلویزیون ظاهر شد موضوعی که خیلی از طرفدارانش به آن پرداختند کک و مک چهره مگان بود. در واقع به نظر می‌رسد مگان عاشق نمایش کک و مک‌هایش باشد. او در مصاحبه‌ای هم که با مجله ووگ انجام داده بود به عکاس این مصاحبه گفته بود: «من می‌خوام کک و مک‌هایم دیده شوند.» حتی آرایشگر سابق او گفته بود: «هر بار که آرایش او را انجام می‌دادم می‌پرسید می‌تونیم مطمئن باشیم که کک و مک‌ها معلوم‌اند؟ من کرم‌پودر زیاد نمی‌خوام. ما خیلی خوشحال شدیم که مگان زیبایی طبیعی خودش را دوست دارد.»

تایرا بنکس: کاش بیشتر کک و مک داشتم

سلبریتی‌هایی که با کک و مک هم بسیار زیبا هستند!

تایرا بنکس، مجری، بازیگر و مدل سابق ۴۸ساله آمریکایی، از جمله افرادیست که دوست دارد کک و مک‌هایش را نشان دهد. اگر سری به صفحه اینستاگرام او بزنید خواهید دید که عکس‌های تقریبا زیادی منتشر کرده که چهره بدون آرایش و پر کک و مکش را به نمایش گذاشته است. مخصوصا او در ۵ می‌۲۰۲۰ عکسی از ناحیه بینی و دور چشم‌هایش منتشر کرد و نوشت: «من همیشه کک و مک داشتم. کاش بیشتر داشتم.»

لیندسی لوهان: کک‌هایم را لیزر نکردم

سلبریتی‌هایی که با کک و مک هم بسیار زیبا هستند!

لیندسی لوهان از سال ۱۹۹۸ که در فیلم «دام والدین» بازی کرد و در آن زمان فقط دوازده سال داشت به عنوان یک ستاره کودک به شهرت رسید و کک و مک‌هایش به اندازه خودش مشهور شد و با وجود همین کک و مک‌ها در سن ۱۷ سالگی جذاب‌ترین ستاره هالیوود لقب گرفت. مدتی شایعه شد که لیندسی می‌خواهد کک و مک‌هایش را با لیزر از بین ببرد ولی او با عکسی که سال ۲۰۱۹ از خودش در ساحل منتشر کرد و نوشت: «این کار را انجام ندادم.»

خواهران کندال: خوشحال با کک و مک

سلبریتی‌هایی که با کک و مک هم بسیار زیبا هستند!

کندال جنر، مثل خواهرش کایلی جنر، صورتش کک و مک‌های زیادی دارد که در یک سلفی بدون آرایش آن را نشان داد. البته اصلا به نظر نمی‌رسد کک و مک‌های طبیعی این مدل که روی استخوان گونه و بینی او پراکنده شده‌اند ایرادی داشته باشند و حتی زیبا هم هستند.کندال در سال ۲۰۱۵ این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد. عکسی مربوط به دوران کودکی این دو خواهر هم موجود است که صورت پر کک و مک آن‌ها را نشان می‌دهد و خیلی هم راضی و خوشحال بودند.

اما واتسون: پنهان نکردن کک و مک

سلبریتی‌هایی که با کک و مک هم بسیار زیبا هستند!

اما واتسون، از جمله بازیگران فمینیست است که تلاش‌های زیاد و سخنرانی‌های چشمگیری در این راستا انجام داده. او با این طرز تفکر خودش را دربند پنهان کردن کک و مک صورت و بدنش نکرده مثلا در سال ۲۰۱۵ برای عکس روی جلد مجله پورتر کاملا کک و مک صورتش را به نمایش گذاشت یا برای اولین نمایش فیلم «دایره» در سال ۲۰۱۷ با لباس بازی که پوشیده بود، کک و مک بدنش را نشان داد. حتی در فیلم «دیو و دلبر» کک و مک‌های او خیلی واضح به چشم می‌آیند.

گویینت پالترو: محصولات زیبایی با کک و مک

سلبریتی‌هایی که با کک و مک هم بسیار زیبا هستند!

گویینت پتالترو بازیگر ۴۹ساله آمریکایی، از آن دسته بازیگرانیست که اصلا ابایی از نشان دادن چهره طبیعی و بدون آرایش با کک و مک های‌اش ندارد. صفحه اینستاگرام این بازیگر با اینکه خط تولید محصولات زیبایی هم دارد پر از عکس‌ها و فیلم‌هاییست که او را با ظاهری عادی نشان می‌دهد.

ادی ردمین: کک و مک‌ها بهترین اکسسوری

سلبریتی‌هایی که با کک و مک هم بسیار زیبا هستند!

ادی ردمین بازیگر و مدل چهل‌ساله انگلیسی از جمله بازیگرانیست که کک و مک دارد. اگر شما فیلم «بینوایان» را دیده باشید، کک و مک‌های فراوان صورت او را خیلی واضح دیده‌اید. اصلا خیلی از طرفدارانش در فضای مجازی نوشته‌اند که عاشق کک و مک‌های او شده‌اند. همکارانش این بازیگر را شخصی پرانرژی و پرتکاپو می‌دانند و اینکه بازیگر خوش‌تیپی است که مثل یک جنتلمن انگلیسی لباس می‌پوشد. آن‌ها عقیده دارند کک و مک‌های ادی بهترین اکسسوری او هستند.

کیلین مورفی: روح کک و مک‌های قهوه‌ای

سلبریتی‌هایی که با کک و مک هم بسیار زیبا هستند!

کیلین مورفی، بازیگر ۴۵ساله ایرلندی، که مخاطبان سینما بیشتر او را با نقش اصلی سریال «پیکی بلایندرز» می‌شناسند از آن دسته افراد مشهوریست که صورتش کک و مک‌های تقریبا زیادی دارد. به طور کلی صورت رنگ‌پریده این بازیگر با چشم‌های آبی عمیق و فک زاویه‌دار حالت سرد و مرموزی دارد اما همین کک و مک‌های قهوه‌ای کمی به صورتش رنگ و روح می‌دهد.

منبع: چی بپوشیم

برچسب ها: سلبریتی ، چهره ، کک ، کک و مک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار