خبر شوکه‌کننده درباره چند خواننده مطرح کشور
کد خبر: ۲۷۲۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 February 26    -    ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
دو روز پس از اختتامیه جشنواره موسیقی فجر، خبر رسیده گروه ها و خواننده های پاپ ای که در جشنواره موسیقی فجر حضور نداشته‌اند، به دلایل نامعلوم ممنوع الکار شده اند.
دو روز پس از اختتامیه جشنواره موسیقی فجر، خبر رسیده گروه ها و خواننده های پاپ ای که در جشنواره موسیقی فجر حضور نداشته‌اند، به دلایل نامعلوم ممنوع الکار شده اند. امید حاجیلی و علیرضا طلیسچی از جمله این لیست هشت نفره هستند که برای دهم و هفدهم اسفندماه سالن کنسرت خود را نیز رزرو کرده بودند اما امروز به یک باره پاسخ استعلام آنها برای اجرای زنده منفی اعلام شده است.
 
خبر شوکه‌کننده درباره چند خواننده مطرح کشور
 
 
طلیسچی حتی در روزهای گذشته کنسرت خود را در صفحات شخصی اش اطلاع رسانی کرده بود. آرش و مسیح هم دیگر گروهی هستند که شرایطی مشابه را تجربه میکنند. این اتفاق در شرایطی ست که وزیر ارشاد صبح امروز در گفتگویی رسمی، صراحتا اعلام کردند که حضور در جشنواره هیچ الزام و اجباری ندارد. اما در عمل شاهد ممنوعیت اجرای زنده خواننده ها هستیم که مشخص نیست کدام مرجع، چنین تصمیمی اخذ نموده است. مدیران دفتر موسیقی وزارت ارشاد هم در پاسخ به تهیه کنندگان کنسرت این خواننده ها از نامعلوم بودن زمان این ممنوعیت خبر داده اند.  
برترین ها
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
1
30
عجب آزادی بیانی! اصلا موج و فواره می زنه!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار