مونیکا بلوچی و قرار عاشقانه به وقت ۵۸ سالگی
کد خبر: ۲۷۲۳۰۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2023 February 26    -    ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مونیکا بلوچی و تیم برتون بر اساس گزارشی چهار ماه است که با یکدیگر «مخفیانه»‌ قرار می‌گذارند. اکتبر سال ۲۰۲۲ بلوچی ۵۸ ساله و برتون ۶۴ ساله در جشنواره فیلم لومیر در لیون فرانسه در کنار یکدیگر دیده شده بودند. 

«تابناک باتو» مونیکا بلوچی و تیم برتون بر اساس گزارشی چهار ماه است که با یکدیگر «مخفیانه»‌ قرار می‌گذارند. اکتبر سال ۲۰۲۲ بلوچی ۵۸ ساله و برتون ۶۴ ساله در جشنواره فیلم لومیر در لیون فرانسه در کنار یکدیگر دیده شده بودند. 

مونیکا بلوچی و قرار عاشقانه به وقت ۵۸ سالگی

بلوچی در لومیر یک جایزه افتخاری به کارگردان «ادوارد دست‌قیچی» (Edward Scissorhands) و «آلیس در سرزمین عجایب»‌ (Alice In Wonderland) اهدا کرد. این دو سپس در مراسم اکران فیلم صامت «لوییس لومیر» در کنار هم نشستند.

برتون روی صحنه گفته بود: «در تمام طول عمر به اندازه امشب عشق را احساس نکرده بودم. به بهترین مراسم خاکسپاری عمر من خوش‌آمدید!»

 

IMG_20230224_102031_225

 

«دیلی میل» گزارش داده است که بلوچی و برتون از چهار ماه پیش با یکدیگر قرار می‌گذارند. بلوچی در سال ۲۰۱۳ از «ونسان کسل» جدا شده و پیش از آن از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۴ با «کلودیا کارلوس باسو» ازدواج کرده بود. او در سال ۲۰۱۹ نیز به رابطه با «نیکلاس لوفور» هنرمند فرانسوی پایان داد.

بلوچی ایتالیایی در مصاحبه با «میرور» از جدایی خود از کسل گفته بود: «چیزی است که پیش از این هرگز تجربه نکرده بودم. خیلی احساس سرزندگی می‌کنم. یک زن مجرد آزاد است و مجرد بودن به معنای تنها بودن نیست – به معنای این است که در آغاز رابطه آزادی دارید. می‌تواند ترسناک باشد، اما خیلی هم جذاب است. به یاد داشته باشید که در سال‌های نه‌چندان دور زنان فقط با مردان در رابطه بودند.»

بلوچی اضافه کرده بود: «همان‌گونه که زنان جوان‌تر به مردان بزرگسال‌تر جذب می‌شوند، نباید عجیب دانسته شود که مردان بیست یا سی و چند ساله مجذوب زنان بزرگسال‌تر شوند. شیمی و انرژی میان زن و مرد است که اهمیت دارد...»

۳۰نما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
0
8
این تیتر کار یه خبرنگار فضول علافه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
2
1
واویلا داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
1
0
بهترازاین گیرنیاورده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
1
0
با این مرد بی ریخت قرارمخفیانه میزاشته؟مونیکا هم مثل اینکه عقلشو از دست داده بیچاره.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار