زلزله و سرکوفت به خانم بازیگر علیرغم کمک‌های مالی
کد خبر: ۲۷۲۱۶۰
تاریخ انتشار: 2023 February 24    -    ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
پس از وقوع زلزله در ترکیه برخی از سلبریتی‌ها در امدادرسانی به زلزله زدگان شرکت کردند و برخی دیگر خواستار کمک‌های مالی شدند. مریم اوزرلی هنرپیشه مقیم برلین نیز با دعوت دیگران به کمک، به سازمان خیریه AHBAP و یونیسف کمک مالی کرد.

«تابناک باتو» پس از وقوع زلزله در ترکیه برخی از سلبریتی‌ها در امدادرسانی به زلزله زدگان شرکت کردند و برخی دیگر خواستار کمک‌های مالی شدند. مریم اوزرلی هنرپیشه مقیم برلین نیز با دعوت دیگران به کمک، به سازمان خیریه AHBAP و یونیسف کمک مالی کرد.

زلزله و سرکوفت به خانم بازیگر علیرغم کمک‌های مالی

از طرف دیگر مریم اوزرلی که در مراسم اهدای جوایز TIME 100 در دبی شرکت کرده بود، برای زلزله زدگان کمک جمع آوری کرد.

او پس از همه این‌ها به انتقاد یکی از فالوور هایش پاسخ داد. اوزرلی در پاسخ به یکی از کاربران که گفته بود: «باورم نمیشه! حتی هیلی بیبر هم قبل از تو به مردم تسلیت گفت!» در پیامی نوشت: «من پیام شما را درک نمی کنم. روز اول این حادثه من هم یک استوری به اشتراک گذاشتم. ما اینجا در همان ساعات اولیه کمک های مالی جمع آوری کرده و فرستادیم…»

زلزله و سرکوفت به خانم بازیگر علیرغم کمک‌های مالی

مریم اوزرلی ادامه داد: «لطفا آدم ها را در شبکه های اجتماعی در چنین وضعیت غم انگیزی قضاوت نکنید. انگار زندگی واقعی در پس‌زمینه است و از واقعیت هیچ چیز باخبر نیستید!

همچنین در این روزهای سخت نباید با هم قهر کنیم، بلکه باید از یکدیگر حمایت کنیم، عشق بورزیم و دست به دست هم دهیم… ارادتمند شما مریم.»

وقت صبح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار