تغییر چهره چشمگیر مدونا، حملات کاربران و دفاعیه جنجالی
کد خبر: ۲۷۱۰۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مدونا (Madonna) بدون شک یکی از مشهورترین چهره های جهان را دارد. اما وقتی یکشنبه شب برای اهدای جایزه در مراسم گرمی ۲۰۲۳ روی صحنه آمد، حتی برای وفادارترین طرفدارانش هم قابل تشخیص نبود و موجی از گمانه‌زنی‌ها را در مورد آنچه ممکن است مسئول ظاهر کاملا متفاوت او باشد برانگیخت.

تابناک باتو ــ مدونا (Madonna) بدون شک یکی از مشهورترین چهره های جهان را دارد. اما وقتی یکشنبه شب برای اهدای جایزه در مراسم گرمی ۲۰۲۳ روی صحنه آمد، حتی برای وفادارترین طرفدارانش هم قابل تشخیص نبود و موجی از گمانه‌زنی‌ها را در مورد آنچه ممکن است مسئول ظاهر کاملا متفاوت او باشد برانگیخت.

تغییر چهره چشمگیر مدونا، حملات کاربران و دفاعیه جنجالی

جای تعجب نیست که بسیاری این سوال را مطرح کردند که آیا مدونا ۶۴ ساله عمل زیبایی انجام داده است یا خیر. و حالا چندین جراح پلاستیک برجسته در حال بررسی کارهایی هستند که معتقدند مدونا ممکن است انجام داده باشد، از فیلر و بوتاکس بیش از حد گرفته تا لیفت صورت و عمل جراحی بینی.

دکتر مایکل هورن، جراح پلاستیک از شیکاگو معتقد است مدونا احتمالا اخیرا زیر تیغ جراحی رفته است. او فکر می‌کند که این خواننده ۶۴ ساله نه تنها لیفت صورت انجام داده – که به گفته او بدیهی است زیرا پوست او سفت و کشیده و بدون چین و چروک به نظر می‌رسد – بلکه تحت عمل بینی نیز قرار گرفته است.

 

مدونا

او گفت: «در طول سال‌ها، مدونا ظاهرا تحت عمل‌ های جراحی پلاستیک متعددی قرار گرفته است. اما حضور او در مراسم گرمی امسال متفاوت ترین نسخه از مدونا را به ما نشان داد. او تحت عمل لیفت صورت قرار گرفته… این واضح است زیرا پوست او سفت و کشیده شده و بدون چین و چروک است. چشمانش هم کوچکتر به نظر می‌رسد که احتمالا به دلیل کشیده شدن در حین لیفت صورت اتفاق افتاده است.»

 

67391603-11719709-_She_has_seemingly_used_excessive_filler_over_time_giving_her_fa-a-107_1675734422620

 

دکتر هورن ادامه داد: «مدونا قبلا یک بینی طبیعی داشت که مناسب صورتش بود. به نظر می‌رسد که به تازگی جراحی زیبایی بینی انجام داده است زیرا این نسخه نوک تیزی دارد و خیلی باریک به نظر می‌رسد. بوتاکس نیز در بسیاری از نواحی صورت او مشهود بود.»  او همچنین به  فقدان خطوط و چین و چروک و همچنین حرکت حداقلی صورت او در طول سخنرانی اشاره کرد.

او گفت: «آنچه بسیار قابل توجه و چشمگیر است، تغییر شدید شکل صورت مدونا به یک ساختار V شکل است. ظاهرا در طول زمان بیش از حد از فیلر استفاده کرده است، که به صورت او ظاهری پُر بخشیده و ساختار استخوانی طبیعی و دلپذیری را که زمانی داشت، از بین برده است. گونه های او برجسته تر از همیشه هستند و به طور غیرطبیعی بالا به نظر می‌رسند.»

در نهایت دکتر هورن به تغییر ضخامت ابروها و همچنین خط موی او اشاره کرد و گفت که ممکن است در این زمینه‌ نیز کارهایی انجام داده باشد. او در پایان گفت: «به نظر می‌رسد که او لیفت ابرو انجام داده که به خاطر ابروهای نازک او که قبلا ضخیم بودند بیشتر به چشم می‌آید. خط موی او نیز در حال حاضر پهن‌تر شده و احتمال می‌رود به شقیقه هایش فیلر تزریق کرده باشد.»

madonna1

جنیفر لوین، جراح پلاستیک نیز درباره تغییر ظاهر مدونا گفت: «چهره مدونا به طور غیر‌طبیعی فشرده و پر به نظر می‌رسد. این احتمال وجود دارد که این نتیجه یک عمل جراحی جدید روی صورت و ابروی او باشد.» او همچنین ایده استفاده از فیلر یا پیوند چربی را مطرح کرد.

دکتر لوین گفت: «صورت او عاری از هرگونه چین و چروک است، که نشان دهنده تعدیل کننده های عصبی و همچنین امکان لیزر مجدد است. همچنین احتمالا به دلیل تزریق پلاسمای غنی از پلاکت یا سایر پرکننده‌های تحریک‌کننده زیستی، پوست درخشانی دارد.»

انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی

پس از آنکه مدونا با ظاهر متفاوت خود برای اهدای جایزه در مراسم گرمی به روی صحنه رفت، بسیاری در توییتر تعجب خود را به اشتراک گذاشتند. یک نفر نوشت: «مدونا برای من واقعا شبیه مدونا نیست.»

دیگری گفت: «مدونا سرحال به نظر می رسد»، در حالی که کاربر دیگری نوشت: «مدونا باید جراحی پلاستیک را متوقف کند و روند پیری را بپذیرد. او در این مرحله تقریبا غیرقابل تشخیص است.»

67394583-11719709-image-a-112_1675734422960

توییت چهارم این بود: «خدای من، مدونا با خودش چه کرده؟»

پاسخ مدونا به انتقادها درباره تغییر چهره اش

پس از این انتقادها مدونا پاسخی طولانی در اینستاگرام خود منتشر کرد و منتقدان را سن گرا و زن ستیز توصیف کرد. او نوشت: «به جای تمرکز بر چیزی که در سخنرانی‌ام گفتم که درباره تشکر از نترس بودن هنرمندانی نظیر سم اسمیت و کیم پتراس بود، بسیاری ترجیح می‌دهند تنها درباره عکس های کلوزآپ من که توسط یک دوربین لنزبلند که چهره هرکسی را مخدوش می‌کند صحبت کنند.»

او ادامه داد: «یک بار دیگر گرفتار نگاه خصمانه سن گرایی و زن ستیزی شدم که در دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم نفوذ کرده و از تحسین زنانی که ۴۵ سالگی را پشت سر می‌گذراند خودداری می‌کند و احساس می‌کند اگر همچنان با اراده، سختکوش و ماجراجو ادامه دهند باید مجازات شوند.»

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
0
2
مدونا یه زمانی کراشِ سه نسل بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
0
2
ما داریم پیر میشیم مدونا هی داره جوونتر میشه روز به روز.70 سالشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار