انتقاد شدید از رابطه عاشقانه دی‌کاپریو با دختران نوجوان
کد خبر: ۲۷۰۹۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2023 February 11    -    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
میگان کلی مجری آمریکایی از روابط «لئوناردو دی‌کاپریو» ۴۸ ساله با دختران نوجوان به‌شدت انتقاد کرده است. اخیراً گزارش شده است که بازیگر «تایتانیک» (Titanic) و «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) با یک مدل ۱۹ ساله اسرائیلی به نام «ایدن پولانی» قرار می‌گذارد.

تابناک باتو ــ میگان کلی مجری آمریکایی از روابط «لئوناردو دی‌کاپریو» ۴۸ ساله با دختران نوجوان به‌شدت انتقاد کرده است. اخیراً گزارش شده است که بازیگر «تایتانیک» (Titanic) و «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) با یک مدل ۱۹ ساله اسرائیلی به نام «ایدن پولانی» قرار می‌گذارد.

انتقاد شدید از رابطه عاشقانه دی‌کاپریو با دختران نوجوان

کلی در پادکست خود می‌گوید دی‌کاپریو ظاهراً «تا آخر عمر» قصد دارد با دختران نوجوان رابطه داشته باشد. تصاویر پاپاراتزی‌ها از دی‌کاپریو در لس‌آنجلس با مدل اسرائیلی شایعه آغاز رابطه دیگری با یک دختر نوجوان را تقویت کرد.

کلی می‌گوید: «او حالا با یک نوجوان قرار می‌گذارد، به معنای واقعی کلمه یک نوجوان. هر هفته در صدر اخبار است به خاطر اینکه با هیچ زن بالاتر از ۲۵ ساله‌ای قرار نمی‌گذارد. اگر بگذارد جنجال به پا می‌کند... و حالا تا یک دختران نوجوان پیش‌روی کرده است. او واقعاً می‌تواند جای دخترش باشد.»

کلی دی‌کاپریو را فردی «خودبین» می‌نامد و می‌گوید: «می‌توان تشخیص داد که این مرد کمی بیش از اندازه در خوش‌گذرانی زیاده‌روی کرده. از افراط در نوشیدنی دوری کن.»

کلی می‌گوید گرایش دی‌کاپریو به زنان بسیار جوان‌تر از خودش «غم‌انگیز» است: «بر اساس نرخ روابط احساس می‌کنم که این مرد هرگز لذت ملاقات با یک نفر که عمیقاً عاشقش شود و تشکیل خانواده را درک نخواهد کرد. او می‌خواهد تا آخر عمر به رابطه با نوجوانان ادامه دهد.»

«بلیک لایولی»، «بار رافائلی»، «کامیلا مورون» و بسیاری دیگر همگی تا پیش از ۲۵ سالگی با دی‌کاپریو قرار گذاشتند.

۳۰نما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
8
21
کار غیرقانونی نکرده این زن هم از حسادتش این حرفها رو میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
2
9
کار دی کاپریو درست نیست قطعا. ولی 19 ساله نوجوان محسوب نمی شه. طبق قوانین خیلی کشورها من جمله امریکا زیر 17 سال نوجوانه و رابطه فرد بزرگسال با زیر 17 سال جرم محسوب میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
3
6
مردها که خیلی خوششون میاد منظور این خانم اینه که یه اشکالی داره این دکامریو وگرنه یه مرد حسابی در آستانه ۵۰ سالگی باید اقلا ازدواج کنه تشکیل خانواده بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
6
6
با 6 ساله نامزد میکنن تو 50 سالگی و 30 تا زن جوون میگیرن تازه الگوی جامعه هم هستن . حالا این بابا خوشتیپ هستش و با زنهای جوون و نه نوجوون قرار میزاره. بترکه چشم حسود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار