ربودن دختربچه ۱۱ ساله توسط جوان شیطان صفت!
کد خبر: ۲۷۰۷۶۶
تاریخ انتشار: 2023 February 09    -    ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
ماموران پلیس آگاهی شهرستان آران و بیدگل دریک عملیات ضمن آزاد سازی دختربچه ۱۱ ساله ، فرد آدم ربا را دستگیر کردند.
ماموران پلیس آگاهی شهرستان آران و بیدگل دریک عملیات ضمن آزاد سازی دختربچه ۱۱ ساله ، فرد آدم ربا را دستگیر کردند.
 
 
فرمانده انتظامی آران و بیدگل افزود: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، مبنی بر ربوده شدن دختربچه ۱۱ ساله اش ، توسط مردی ۲۸ ساله ، غیر بومی شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
 
سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده اظهار کرد: رئیس کلانتری ۱۱ به همراه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان با حضور در محل ربایش ، در بررسی های اولیه دریافتند عامل این ارتکاب خشن،دختربچه را در هنگام تعطیلی مدرسه در یکی از خیابان های شهر ربوده و با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکی رنگ از محل متواری شده است.
 
فرمانده انتظامی آران و بیدگل بیان کرد: ماموران در کمتر از ۸ ساعت، با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را که در یکی از نقاط حاشیه شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ، ضمن رهایی دختربچه ربوده شده و بازگشت وی به آغوش خانواده ،فرد آدم ربا را دستگیر کردند.
 
سرهنگ هاشمی زاده گفت: متهم پس از تحویل به مرجع قضایی روانه زندان شد، خانواده ها به فررندان خود بیاموزید، اگر توسط افراد غریبه تعقیب شوند ، موضوع را به والدین خود و پلیس اطلاع دهند .
رکنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار