کبوتر صورتی مرموز جان باخت
کد خبر: ۲۷۰۷۵۲
تاریخ انتشار: 2023 February 09    -    ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
صندوق بازپروری پرندگان وحشی نیویورک رنگ آمیزی بی‌رحمانه را عامل مرگ فلامینگو، جوجه کبوتر معروف شده دانسته است.
کبوتر صورتی مرموز شهر نیویورک که فلامینگو نام داشت، شب گذشته به دلیل به رنگی که برای تشخیص جنسیت روی بدنش زده شده بود جان خود را از دست داد.
 
 
کبوتر صورتی مرموز جان باخت
 
صندوق بازپروری پرندگان وحشی نیویورک، در فیسبوک نوشت: ما عمیقاً متأسفیم که گزارش می‌دهیم فلامینگو، کبوتر صورتی شیرین ما، درگذشت.
 
این کبوتر صورتی پس از اینکه ماه گذشته از پارک مدیسون اسکوئر نجات پیدا کرد، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی محبوب شد. متخصصان پرنده‌شناسی از رنگ صورتی فلامینگو که عمداً روی آن نقاشی شده بود، ناراحت بودند.
 
صندوق بازپروری پرندگان وحشی نیویورک رنگ آمیزی بی‌رحمانه را عامل مرگ فلامینگو دانسته است.
 
آن‌ها نوشتند: علیرغم تمام تلاش‌های ما برای کاهش بخارات خارج شده از رنگ، در حالی که او را آرام و پایدار نگه داشتیم، شب گذشته درگذشت. ما معتقدیم مرگ او به دلیل استنشاق سموم بوده است.
 
با این حال، این سازمان غیرانتفاعی اعلام کرده که این پرنده بیچاره به دلیل وضعیت پرورش یافته در اسارت، حتی بدون رنگ‌آمیزی نیز تلف می‌شد. آن‌ها توضیح دادند: این کبوتر، یک پرنده اهلی که دچار سوء تغذیه بود، به سختی بزرگتر از یک جوجه بود و هیچ مهارتی برای زنده ماندن نداشت.
 
با توجه به این فاجعه، صندوق بازپروری پرندگان وحشی نیویورک به مردم نسبت به رهاسازی پرندگان اهلی در طبیعت هشدار داده که به ادعای آن‌ها منجر به گرسنگی یا شکار آن‌ها می‌شود.
 
مرکز توانبخشی پرنده شناسی گفته که براساس صد‌ها نظری که دریافت کرده ایم، می‌دانیم که شما این را می‌دانید، اما لطفاً سعی کنید دیگران را از رهاسازی پرندگان خانگی به هر دلیلی منصرف کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار