قیمت محبوب‌ترین کادوی روز پدر میلیونی شد
کد خبر: ۲۷۰۰۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 February 01    -    ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
در آستانه روز پدر جوراب به‌عنوان هدیه محبوب این روز با قیمت‌های میلیونی هم عرضه می‌شود. البته هنوز با قیمت‌های پایین‌تر در محدوده ۲۰ هزار تومان هم می‌توان اقدام به خرید جوراب کرد.

بررسی قیمت جوراب در بازار در آستانه روز پدر نشان می‌دهد که قیمت برخی از محصولات موجود در بازار نجومی شده است.

 

 

در آستانه روز پدر جوراب به‌عنوان هدیه محبوب این روز با قیمت‌های میلیونی هم عرضه می‌شود. البته هنوز با قیمت‌های پایین‌تر در محدوده ۲۰ هزار تومان هم می‌توان اقدام به خرید جوراب کرد.
 

گرچه واردات هر نوع پوشاک از جمله جوراب ممنوع است، اما در بازار به‌وفور جوراب‌های خارجی مشاهده می‌شود که قیمت برخی از آنها حتی به بیش از یک میلیون تومان رسیده است.

قیمت ارائه‌شده جوراب توسط دست‌فروشان از ۱۰ هزار تومان آغاز و به ۷۰ هزار تومان نیز می‌رسد. البته قیمت جوراب‌های زمستانی و گرم به‌مراتب گران‌تر است.

قیمت جوراب‌هایی که امروزه توسط دست‌فروشان با قیمت حدود ۴۰ هزار تا ۷۰ تومان به فروش می‌رسد، در سال گذشته زیر ۳۰ هزار تومان بود.

در این بین، قیمت جوراب در سایت‌های فروشگاهی آنلاین بسیار عجیب‌وغریب است. در حال حاضر یک بسته جوراب سه عددی مردانه از برند تیمبرلند با قیمت دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

یک جفت جوراب مردانه از برند پونتو بلانکو نیز  790 هزار تومان قیمت دارد. قیمت جوراب به حدی افزایش یافته که مردم نیز به مانند گذشته اقدام به خرید آن به عنوان هدیه روز پدر نمی‌کنند.

تجارت نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید کلباسی
|
United States of America
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
9
آمد زمستانی دگر ؛ چشمانمان مانده به در .
شاید که باز آید پدر ؛ از راه دور یک سفر .
اما . . . نمی آید دگر .
پدر ؛ عمود خیمه خانواده است .
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
0
9
سالها است غم پدر را در دل داریم واز نعمتش محروم هستیم قدر دو نعمت را بدانید که زمانی متوجه میشوید که چه جواهراتی را از دست دادیدروز پدر پیشاپیش مبارک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار