سقوط هولناک در الیگودرز جان ۳ نفر را گرفت
کد خبر: ۲۷۰۰۴۶
تاریخ انتشار: 2023 February 01    -    ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
فرماندار الیگودرز از سقوط گرگر در روستای سرتنگ برزه بخش ززوماهرو از توابع الیگودرز خبر داد و گفت: ۵ سرنشین گرگر به داخل رودخانه سقوط کردند که ٢ نفر جان باخته و ٣ نفر دیگر هنوز پیدا نشده‌اند که احتمال جان باختن آنها وجود دارد.

 ایمان خسروی با اشاره به سقوط گرگر در روستای سرتنگ برزه بخش ززوماهرو از توابع الیگودرز، اظهار کرد: متاسفانه ظهر امروز ۵ سرنشین گرگر به رودخانه سقوط کردند.

 
 

وی خاطرنشان کرد: ۴ نفر اعضای یک خانواده به همراه یکی از اهالی روستا در حال رفتن به مراسمی بودند که برای عبور از رودخانه از گرگر استفاده کردند، اما متاسفانه گرگر سقوط کرد و افراد به داخل رودخانه پرتاب شدند.

فرماندار الیگودرز با بیان اینکه سه نفر از افراد سقوط کرده به رودخانه شامل پدر و مادر و فرزند هنوز مفقود هستند، افزود: احتمال جان‌باختن این افراد بسیار قوی است.

خسروی بیان داشت: ۲ نفر دیگر این حادثه مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی و اورژانس به مراکز درمانی الیگودرز منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این روستا از مناطق محروم الیگودرز است، گفت: متاسفانه تاکنون به دلیل استفاده از گرگر جان بسیاری از افراد به خطر افتاده، تعدادی از شهروندان فوت کرده و انگشت تعدادی دیگر نیز قطع شده است.

فرماندار الیگودرز ادامه داد: در چند نقطه از این شهرستان برای تردد از گرگر استفاده می‌شود که پیگیری‌های بسیاری به جهت جمع کردن این ابزارها انجام شده، ضمن اینکه باید اقدامات لازم جهت احداث پل در این نقاط انجام شود.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار