فروش ربع سکه بورسی با قیمت‌های عجیب و غریب!
کد خبر: ۲۶۹۸۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 January 29    -    ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
فروش ربع سکه بورسی درحالی امروز هم ادامه داشت که ۴۰ ربع سکه در قیمت ۱۶ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان فروخته شد! آنهم درحالی که قیمت ربع سکه در بازار آزاد ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود.

 فروش ربع سکه بورسی درحالی امروز هم ادامه داشت که ۴۰ ربع سکه در قیمت ۱۶ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان فروخته شد! آنهم درحالی که قیمت ربع سکه در بازار آزاد ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود.

 

 

در چهارمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۵۰۱۲ قطعه ربع سکه بهار آزادی از قیمت ۸ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان تا ۱۶ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.

40 ربع سکه در حراج امروز بورس کالا با قیمت 16 میلیون و 763 هزار تومان و 200 ربع سکه نیز با قیمت های 13 میلیون تومان فروخته شده است. این قیمت‌ها درحالی برای فروش ربع سکه بورسی ثبت شده که در بازار آزاد قیمت فروش ربع سکه 9 میلیون و 200 هزار تومان است.

این عرضه به روش حراج چند قیمتی اجرایی می‌شود. در سومین روز عرضه نیز، حداکثر قیمت برای هر قطعه ربع سکه ۱۶ میلیون تومان ثبت شده بود. این درحالی است که قیمت ربع سکه در بازار آزاد طی روز گذشته ۹ میلیون تومان بود! در روزهای قبل نیز برخی خریداران ربع سکه بورسی را در قیمت‌های ۱۱ تا ۱۴ میلیون تومان خریده بودند.

متقاضیان باید دقت کنند در صورت پیشنهاد قیمت‌های بالاتر به همان قیمت سکه را دریافت خواهند کرد. بنابر این قیمت‌های درخواستی خریداران باید با توجه به ارزش ذاتی طلا و نرخ ارز درج شود تا افراد متضرر نشوند.

حجم تجمیعی معاملات ربع سکه در بورس کالا از ابتدای عرضه تاکنون ۷۵ هزار و ۷۶۶ قطعه بوده است. طبق اعلام قبلی، حراج ربع سکه در بورس کالا هفت روز کاری دیگر ادامه دارد.

 

فروش ربع سکه بورسی با قیمت‌های عجیب و غریب!فروش ربع سکه بورسی با قیمت‌های عجیب و غریب!

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
0
افرادی که حاضرند این ربع سکه ها را با قیمت بالا بخرند احمق نیستند یلکه می خواهند برای سکه های انبار شده خود قیمت سازی کنند و قیمت سکه را در بازار آزاد افزایش دهند و پول هنگفتی به جیب بزنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار