راز جوانی و جذابیت مدونا در ۶۴ سالگی چیست؟
کد خبر: ۲۶۹۵۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 January 28    -    ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
یک روتین مراقبت از پوست خوب و یک رژیم غذایی سالم می تواند معجزه کند، اما به نظر می رسد بسیاری از سلبریتی هایی که در دهه پنجاه یا شصت زندگی خود هستند، اصلا پیر نمی شوند. مدونا یک مثال عالی برای این است. این ستاره پاپ که در حال حاضر ۶۴ سال سن دارد، گویا در بهترین حالت زندگی خود قرار دارد. در اینجا سعی کردیم اسرار جوانی او را دریابیم ...

راز جوانی و جذابیت مدونا در ۶۴ سالگی چیست؟

راز جوانی و جذابیت مدونا در ۶۴ سالگی چیست؟«تابناک با تو» - یک روتین مراقبت از پوست خوب و یک رژیم غذایی سالم می تواند معجزه کند، اما به نظر می رسد بسیاری از سلبریتی هایی که در دهه پنجاه یا شصت زندگی خود هستند، اصلا پیر نمی شوند. مدونا یک مثال عالی برای این است. این ستاره پاپ که در حال حاضر ۶۴ سال سن دارد، گویا در بهترین حالت زندگی خود قرار دارد. در اینجا سعی کردیم اسرار جوانی او را دریابیم که برخی از آنها ساده‌تر از چیزی است که می‌توانستیم تصور کنیم.

سفت کردن پوست صورت با چنگال

راز جوانی و جذابیت مدونا در ۶۴ سالگی چیست؟

راز جوانی مدونا چیست؟مدونا در یک پست اینستاگرامی که در سال ۲۰۱۸ به اشتراک گذاشت، دیده می‌شود که متخصصین زیبایی اش با ابزارهایی بسیار شبیه به ۲ چنگال سایز بزرگ صورت او را ماساژ می دهند. او در این ویدیو می گوید: «چنگال‌ها واقعاً خوب هستند، پوست را سفت می‌کنند».

داشتن پوست هیدراته

راز جوانی و جذابیت مدونا در ۶۴ سالگی چیست؟

راز جوانی مدونا چیست؟به گفته متخصص فعلی صورت مدونا، Edyta Jarosz، اگر می خواهید پوستی صاف و درست مانند چهره مدونا داشته باشید، آبرسانی بسیار مهم است. او توصیه می کند که یک سرم ویتامین C را در برنامه روزانه خود بگنجانید. او همچنین تکنیک مراقبت از پوست آسیایی از محصولات لایه بندی شده را توصیه می کند.

رژیم غذایی

راز جوانی و جذابیت مدونا در ۶۴ سالگی چیست؟

راز جوانی مدونا چیست؟مدونا مراقب چیزهایی که می خورد نیز هست. اگرچه گاهی اوقات می توان او را در اینستاگرام در حال خوردن پاستا یا بستنی دید، اما معمولاً او، رژیم غذایی خاصی را ترجیح می دهد. این رژیم غذایی ماکروبیوتیک نامیده می شود و از سبزیجاتی مانند کلم پیچ، کلم بروکلی، هویج، آجیل، لوبیا و همچنین مقدار زیادی ماهی تشکیل شده است. مدونا معمولاً گوشت یا لبنیات نمی خورد، اما دوست دارد چای زنجبیل و آب نارگیل بنوشد.

حفظ فرم بدنی

راز جوانی و جذابیت مدونا در ۶۴ سالگی چیست؟

راز جوانی مدونا چیست؟چند سال پیش، این خواننده در مورد برنامه تمرینی خود و نوع ورزشی که ترجیح می دهد صحبت کرد. مدونا عاشق ترکیب انواع مختلف تمرینات مانند پیلاتس، رقص، ایروبیک و تمرینات اینتروال است. او همچنین دوست دارد آشتانگا یوگا را در برنامه روزانه خود قرار دهد. آشتانگا نسبت به سایر انواع یوگا بسیار فیزیکی تر است.

احساس جوانی

راز جوانی و جذابیت مدونا در ۶۴ سالگی چیست؟

راز جوانی مدونا چیست؟اگر از درون احساس جوانی نکنید، از بیرون هم جوان به نظر نمی رسید. در طول دهه‌های گذشته، هروقت از مدونا در مورد پیری سوال شده، او همیشه یک پاسخ عالی دارد: «فکر می‌کنم شما بیش از حد به پیر شدن فکر می‌کنید. فکر می کنم خیلی به سن فکر می کنید. من فکر می‌کنم که باید از فکر کردن به آن دست بردارید. فقط زندگی‌تان را بکنید و تحت تأثیر جامعه قرار نگیرید که سعی می‌کند به شما حسی نسبت به سن یا کاری که قرار است انجام دهید، بدهد.»

منبع: روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
3
5
جوانی ممکنه ولی.. جذابیت؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
4
بعید می دونم فقط اینها باشه. احتمالا با پول فراوانی که دارند روشهای خیلی گران جوان سازی انجام می دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار