درمان روماتیسم مفصلی
کد خبر: ۲۶۹۳۲۶
تاریخ انتشار: 2023 January 28    -    ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
روماتیسم مفصلی اغلب مفاصل کوچک بدن را درگیر کرده و سبب درد، التهاب و تورم مفاصل می‌شود. این بیماری مزمن در طولانی مدت می‌تواند سبب تخریب مفاصل و عوارض بیشتری برای بیمار شود. به همین دلیل بیماران مبتلا به روماتیسم مفصلی بیش از سایر افراد در معرض خطر بروز بیماری‌هایی مانند پوکی استخوان، بیماری‌های گوارشی و بیماری‌های قلبی–عروقی هستند.

درمان روماتیسم مفصلی (نیک صالحی)

درمان روماتیسم مفصلی (نیک صالحی)«تابناک با تو» - روماتیسم مفصلی درمان قطعی ندارد و تنها با روش هایی می توان از شدت علائم کاست و به بهبود شرایط بیمار و کاهش درد و مشکلات بیمار کمک کرد.روش های درمانی روماتیسم مفصلی از پیشرفت بیماری و شدت تخریب مفاصل کم می کنند.

روماتیسم مفصلی اغلب مفاصل کوچک بدن را درگیر کرده و سبب درد ، التهاب و تورم مفاصل می شود.این بیماری مزمن در طولانی مدت می تواند سبب تخریب مفاصل و عوارض بیشتری برای بیمار شود.به همین دلیل بیماران مبتلا به روماتیسم مفصلی بیش از سایر افراد در معرض خطر بروز بیماری هایی مانند پوکی استخوان، بیماری های گوارشی و بیماریهای قلبی–عروقی هستند. برای درمان درمان روماتیسم مفصلی با ما همراه باشید .

درمان روماتیسم مفصلی

پژوهشگران دانشگاه کوئینزلند استرالیا موفق به ارائه روش درمانی بسیار امیدوارکننده ای در درمان مفصلی شده اند.در این روش درمانی، بر خلاف بسیاری از روش های پیشین، عامل اصلی ایجادکننده این بیماری هدف قرار گرفته و برای کاهش نشانه ها و عوارض بیماری تلاش نمی شود.

درمان روماتیسم مفصلی (نیک صالحی)

پرفسور «رانجنی توماس»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه کوئینزلند، در رابطه با این روش درمانی جدید می گوید: «در این روش درمانی، به گونه ای عمل می شود که سیستم ایمنی بدن بیمار که به اشتباه به بافت های بدن حمله ور شده و بیماری را به وجود آورده است، از این موضوع چشم پوشی کرده و از مبارزه بااین بافت ها دست برمی دارد.»

درمان روماتیسم مفصلی (نیک صالحی)

نتایج این روش درمانی در بیمارانی که به صورت داوطلبانه در این مطالعات شرکت داشتند بسیار مثبت بوده است.روماتیسم مشخصاتی دارد که باعث تمایز آن از سایر انواع آرتریت‌ها (التهاب و درد مفاصل) می‌شود.به عنوان مثال این عارضه به صورت قرینه ‌است یعنی اگر یک زانو یا دست درگیر باشد به احتمال زیادطرف مقابل نیز درگیر خواهد شد.

منبع: نیک صالحی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار