قیمت کامپوزیت دندان در تورنتو کانادا چقدر است ؟
کد خبر: ۲۶۹۲۶۶
تاریخ انتشار: 2023 January 24    -    ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

چکیده : در دنیا امروز ظاهر صورت هر انسان اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا به شکل مستقیم بر روی اعتماد به نفس شما تاثیر می گذارد. یکی از اعضای اصلی صورت که ظاهر انسان ها را تغیر می دهد دندان است به همین دلیل درمان های متفاوتی برای ترمیم ظاهر دندان ها ارائه شده است که یکی از آنها کامپوزیت دندان نام دارد. ما در این مقاله قصد داریم قیمت کامپوزیت دندان را در تورنتو مورد بررسی قرار دهیم.

 

در دنیا امروز ظاهر صورت هر انسان اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا به شکل مستقیم بر روی اعتماد به نفس شما تاثیر می گذارد. یکی از اعضای اصلی صورت که ظاهر انسان ها را تغیر می دهد دندان است به همین دلیل درمان های متفاوتی برای ترمیم ظاهر دندان ها ارائه شده است که یکی از آنها کامپوزیت دندان نام دارد. ما در این مقاله قصد داریم قیمت کامپوزیت دندان را در تورنتو مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت کامپوزیت دندان در تورنتو

کامپوزیت ماده ای خمیری شکل می باشد که از رزین ساخته شده است. کامپوزیت ها دارای رنگی سفید و همانند دندان هستند به همین علت نیز برای بهبود ظاهر دندان های شما به کار گرفته می شوند. کامپوزیت دندان می تواند طرح لبخند شما را اصلاح نمائید و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد به همین علت نیز این درمان دارای محبوبیت زیادی می باشد پس در ادامه همراه ما باشید تا قیمت آن را مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت کامپوزیت دندان در سال 1401 در مرکز ایمپلنت از حدود 500.000 الی 3.000.000 تومان به ازای هر واحد وابسته به نوع و کیفیت آن می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت کامپوزیت در ایران به نشانی ( https://markazimplant.com/composite-veneer/ )  مراجعه کرده و یا از لینک زیر استفاده فرمایید. 

قیمت کامپوزیت دندان

قیمت کامپوزیت دندان در تورنتو

قیمت کامپوزیت دندان در تورنتو و دیگر نقاط جهان به نسبت درمان های مشابه که برای بهبود ظاهر دندان ها ارائه شده اند بسیار مناسب تر است. به همین دلیل نیز هزینه این درمان در کشور های متفاوت اهمیت بسیار زیادی دارد. قیمت کامپوزیت دندان در تورنتو به صورت حدودی 300 الی 550 دلار است.

بیشتر بدانید » قیمت کامپوزیت و لمینت در آمریکا

قبل از اینکه به بررسی قیمت کامپوزیت دندان در تورنتو بپردازیم باید گفت: از کامپوزیت دندان به دو منظور پر کردن دندان و زیبایی استفاده می شود که هزینه آنها متفاوت است. ما در این مقاله قیمت کامپوزیت زیبایی را مورد بررسی قرار می دهیم.

هزینه کامپوزیت دندان در تورنتو به چه عواملی وابسته است؟

در قسمت بالا قیمت کامپوزیت دندان در تورنتو مورد بررسی قرار گرفت و به صورت حدودی گفته شد. اما شاید برای شما سوال شود که چرا قیمت این درمان را به صورت حدودی بیان کردیم زیرا هزینه کامپوزیت به عوامل متفاوتی بستگی دارد که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

کامپوزیت دندان در تورنتو کانادا

نوع و کیفیت کامپوزیت

همانطور که در بالا نیز گفته شد کامپوزیت دندان دارای محبوبیت بسیار زیادی در دنیا می باشد همین مورد نیز باعث شده تا کامپوزیت های متفاوتی با کیفیت های مختلف در بازار های جهانی وجود داشته باشند. باید گفت به هر میزان که کیفیت کامپوزیت شما بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است به همین دلیل نیز کیفیت و نوع کامپوزیت به صورت مستقیم بر هزینه این درمان تاثیر گذار می باشد.

تعداد کامپوزیت مورد نیاز

هدف از درمان کامپوزیت اصلاح طرح لبخند و بازگشت چهره ی زیبا به صورت شما می باشد. باید گفت: برای تحقق این هدف هر فرد به مقدار متفاوتی کامپوزیت نیاز دارد. به هر مقدار که تعداد واحد های مورد نیاز شما برای اصلاح طرح لبخند با کامپوزیت بیشتر باشد هزینه این درمان نیز بالاتر خواهد رفت.

دستمز پزشک

مقداری از هزینه هر درمان دستمز پزشک می باشد که برای انجام آن درمان دریافت می کند. باید گفت دستمزد پزشک برای انجام کامپوزیت دندان ارتباط مستقیمی با تجربه و تخصص پزشک دارد و می تواند بر قیمت کامپوزیت به صورت مستقیم تاثیر بگذارد.

آیا قیمت کامپوزیت دندان در تورنتو به صرفه می باشد؟

در قسمت های بالایی عوامل موثر بر هزینه ی کامپوزیت دندان در تورنتو را مورد بررسی قرار دادیم که می توان گفت: این عوامل به صورت حدودی در تمام دنیا یکسان می باشند اما قیمت هر کدام از این عوامل در کشور های متفاوت، مختلف است.

اگر بخواهیم به صورت ساده جواب پاسخ بالا را بدهیم، باید بگوییم: به علت ارزش بالای واحد پول کانادا، کامپوزیت دندان در این کشور به صرفه نمی باشد و شما می توانید این درمان را با قیمت پایین تر و کیفیت یکسان در کشور های دیگری انجام دهید.

چگونه در هزینه های کامپوزیت دندان صرفه جویی نمائیم؟

هر درمان دارای طول عمر مشخص و مخصوص به خود می باشد و بعد از آن شما نیاز به ترمیم یا تعویض آن درمان خواهید داشت که برای شما هزینه های مجددی را در بر دارد. کامپوزیت دندان نیز از قاعده بالا خارج نمی باشد پس در این قسمت قصد داریم مواردی را به شما بگوییم تا با استفاده از آنها در هزینه های این درمان صرفه جویی نمائید.

کامپوزیت دندان

باید گفت: این موارد بر روی طول عمر کامپوزیت دندان تاثیر می گذارد و به محل انجام این درمان ارتباطی ندارد. در حقیقت این موارد باعث می شوند تا طول عمر کامپوزیت شما افزایش یابد و برای ترمیم یا تعویض این درمان دیرتر اقدام نمائید که در نهایت منجر به کاهش هزینه های شما می شود پس در ادامه با ما همراه باشید.

استفاده از پزشک باتجربه

در این درمان پزشک معالج خمیر کامپوزیت را بر روی دندان های شما می گذارد و توسط تجهیزاتی به آن شکل و فرم مورد نظر را می دهد. پس از این مراحل خمیر کامپوزیت توسط نوری آبی رنگ بر روی دندان های شما سفت می شود.

باید گفت: تمام مراحل بالا نیازمند تجربه بسیار بالایی می باشد و اگر توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام نشود طول عمر کامپوزیت شما به شدت کاهش میابد و شما متحمل پرداخت هزینه های بیشتر خواهید شد.

استفاده از برند های با کیفیت

همانطور که در قسمت های بالایی اشاره کردیم انواع متفاوتی از کامپوزیت های دندانی موجود هستند که کیفیت آنها یکسان نیست. شما به هر میزان که از کامپوزیت های با کیفیت استفاده نمائید طول عمر درمان بالاتری نیز دریافت خواهید کرد که این مورد باعث صرفه جویی در هزینه های این درمان خواهد شد.

رعایت دقیق مراقبت های کامپوزیت

هر درمان دارای مراقبت های مخصوص به خود می باشد که با رعایت آنها طول عمر درمان شما افزایش میابد. بر همین اساس می توان نتیجه گرفت که اگر مراقبت های مخصوص کامپوزیت دندان را رعایت فرمائید طول عمر این درمان زیاد تر خواهد شد پس بهتر است قبل از انجام این درمان مراقبت های آن را مطالعه نمائید. برخی از مراقبت های کامپوزیت به شرح زیر است؛

  • ترک برخی از عادت ها مانند: دندان قروچه و جویدن مداد
  • عدم مصرف مواد غذایی با رنگ دانه بالا و سفت
  • رعایت بهداشت دهان و دندان
  • عدم مصرف دخانیات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار