پلکسی رنگی چیست؟
کد خبر: ۲۶۹۲۲۰
تاریخ انتشار: 2023 January 24    -    ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

پلکسی رنگی چیست؟

 

پلکسی رنگی چیست؟

منظور از پلکسی رنگی چیست؟

امروز بهره گیری از ورقه های پلکسی گلاس بسیار پر رونق شده و به محبوبیت زیادی رسیده اند.ورق های پلکسی گلاس، از جنس پلاستیک می باشند ولیکن با این وجود بسیار سخت و محکم هستند.

پلکسی ها دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند که به همین سبب باعث شده اند نظر خریداران در خصوص اینکه پلکسی رنگی چیست جلب شود..ورق های پلکسی گلاس علاوه بر تنوع رنگی شان که سبب محبوبیت آن ها شده دارای ویژگی ها و کاربردهای متعددی هستند که باعث شده بسیار شناخته و پر استفاده باشد..

پلکسی گلاس رنگی چیست؟

پلکسی های رنگی نوعی ورق پلکسی گلاس هستند که در طیف های رنگی گوناگون اما مشخص عرضه می شوند.

از آنجایی که خریداران این ورق بسیار زیاد هستند با در نظر داشتن تفاوت هایی که در سلیقه هر یک وجود دارد ورق های پلکسی رنگی نیز تولید می شوند..

برخی به سبب تنوع رنگی این ورق ها جویای قیمت پلکسی رنگی می شوند، لذا باید اشاره نمود که قیمت ورق های پلکسی رنگی بر اساس معیارهای مشخصی تعیین می گردد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

همانطور که بیان شد پلکسی های رنگی در رنگ های متنوعی به عرضه می رسند و سبب می گردند افراد به هنگام تهیه آن ها بتوانند با انواع رنگ های ورق پلکسی رو به رو شده و بهترین رنگ مورد نظر خود را تهیه کنند.

ولیکن باید توجه داشت پلکسی گلاس در طیف های رنگی گوناگون و بیش از حدی تولید نمی شود زیرا رنگ های ورق های پلکسی گلاس بر اساس میزان کاربردی که دارند عرضه می شوند بنابراین مشتریان خاطر جمع می گردند که بهترین و خاص ترین رنگ های موجود بر پلکسی را تهیه کرده و ورق پلکسی رنگی خریداری شده دارای رنگی بی بهره و بدون کاربرد نیست.

ویژگی های پلکسی رنگی

این ورق ها دارای مزیت های بسیار زیادی هستند که ما تنها به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم..ویژگی های ورق های پلکسی عبارتند از:

  • ورق های پلکسی رنگی مقاومت بسیاری در برابر ضربه و فشار دارند.
  • ایمنی این ورق ها بسیار زیاد می باشد زیرا نشکن بوده و به راحتی شکسته نمی شوند ( ولیکن نمی توان احتمال شکستگی بر اثر ضربه محکم را نفی نمود )
  • منعطف هستند
  • سبک وزن بودن این ورق ها بسیار می تواند در جا به جایی راحت آن ها موثر باشد
  • عایق حرارتی هستند و این نیز سبب می گردد در برابر شرایط آب و هوایی مختلف ( سرما و گرما ) مقاومت خوبی از خود نشان دهند
  • شفافیت ورق پلکسی رنگی بیشتر از شفافیت شیشه معمولی می باشد
  • و..

برخی کاربردهای ورق پلکسی گلاس رنگی

همانطور که این ورق دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد دارای کاربردهای متنوعی هم است که سبب می گردند آدمی ترغیب شود هر چه زودتر از این ورق استفاده نماید.

برخی کاربردهای این ورق عبارتند از:

  • کاربرد در صنعت ماکت سازی
  • کاربرد در صنعت تبلیغاتی فرضا ساخت استندهای تبلیغاتی..ساخت لوگو و..
  • کاربرد در دکوراسیون داخلی فرضا تابلوها، پارتیشن سازی، سقف کاذب، شیشه و پنجره رنگی‌و..
  • کاربرد در ساخت لوح های تقدیر
  • کاربرد در ساخت استندهای آرایشی
  • کاربرد در ایستگاه های اتوبوس
  • کاربرد در صنعت ماشین سازی فرضا ساخت آینه اتومبیل
  • و..

باید اذعان داشت کاربردهای این ورق آنقدر زیاد است که شاید شمارش آن ها از دست آدمی در برود.

شاید سوال پیش آید که چرا این ورق تا این حد طرفدار دارد و پرکاربرد است؟

بهتر است اشاره کنیم ورق های پلکسی رنگی به سبب تنوع رنگی بالا و جنس محکمی که دارند و مقاومت بالایی که از خود نشان می دهند مزایای بسیار زیادی را برای مشتریان فراهم کرده اند خصوصا افرادی که با شیشه های معمولی مشغولیت بسیاری داشته و پس از شناخت ورق های پلکسی گلاس علاقه بسیار بیشتری به این ورق پیدا کرده اند..

در ادامه به تفاوت های مهم پلکسی گلاس رنگی و شیشه معمولی اشاره می کنیم.

پلکسی رنگی چیست؟

تفاوت پلکسی رنگی و شیشه چیست؟

اینکه چطور و چگونه دریابیم تفاوت پلکسی و شیشه معمولی چیست بسیار راحت است..لذا این تفاوت ها عبارتند از:

ایمنی

اولین و مهم ترین تفاوتی که پلکسی رنگی با شیشه دارد ایمنی بسیار بالای آن می باشد.

همانطور که بیان نمودیم مقاومت پلکسی گلاس در برابر شکستن بسیار زیاد می باشد به نحوی که نشکن است..ولیکن از آنجایی که نمی توانیم به طور صد در صد احتمال شکستن این ورق را نفی کنیم باید بیان داریم اگر این ورق به هر دلیلی دچار شکستگی شود مانند شیشه خرد نشده و خطرآفرین نمی باشد.

شیشه های معمولی پس از شکستن سریعا خرد شده و پرتاب می شوند و این می تواند برای افراد حاضر در محیط خطرساز باشد ولیکن پلکسی خرد نشده و به دیگران آسیب نمی رساند.

شفافیت

ورق های پلکسی دارای شفافیت بسیار بیشتری از شیشه های معمولی هستند و این نیز سبب می گردد زیبایی محیط چندین برابر گردد.

طول دوام

ماندگاری ورق های پلکسی گلاس به سبب مقاومت بالایی که دارند بیشتر از شیشه های معمولی می باشد زیرا احتمال شکستگی آن ها با برخورد ضربات کوچک کمتر از شیشه می باشد لذا شیشه به هنگام ترک برداشتن هم بسیار خطرناک و آسیب پذیر می باشد.

برندهای پلکسی رنگی چیست؟

اینکه چرا تمامی ورق های پلکسی در یک برند تولید نمی شود به سبب این است که هر برند پلکسی دارای کیفیت کار متفاوتی می باشد و نیاز است که مشتری پس از بررسی های مورد نظر و شناخت خود از برندهای متنوع به تهیه ورق پلکسی گلاس مد نظر از برند پلکسی منتخب بپردازد.

از جمله برندهای ورق پلکسی گلاس عبارتند از:

  • پلکسی گلاس یرلانگ
  • پلکسی رنگی چوچن
  • پلکسی رنگی ریچانگ
  • پلکسی آلفا پلاس
  • پلکسی جوکما
  • پلکسی شینکولایت
  • پلکسی گلاس MC
  • و..

نکته دیگری که لازم دانستیم بیان کنیم:

اگر خریداران نمی دانند کدام یک از برندهای پلکسی گلاس کیفیت بسیار بهتر و بالاتری دارند بهتر است اشاره کنیم برندهای تایوانی همیشه بالاترین سطح کیفیت را در بر دارند بنابراین خریداران می توانند جهت تهیه این ورق های پلکسی این برند تولیدی ورق پلکسی را تهیه کنند.

پلکسی رنگی چیست؟

عوامل موثر بر قیمت پلکسی گلاس رنگی چیست؟

پیشتر اشاره نمودیم که قیمت این ورق ها بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که عبارتند از:

1.تعداد ورق ها

هر چه تعداد ورق های خریداری شده بیشتر باشد هزینه تهیه این ورق بالاتر می رود و بالعکس ولیکن در برخی مراکز فروش پلکس گلاس تهیه ورق های پلکسی رنگی در تعداد بالا به صورت عمده هزینه مناسبی را در بر دارد.

2.ابعاد و ضخامت

ابعاد و ضخامت ورق های پلکسی عموما یک عدد و رقم ثابتی می باشد ولیکن امروزه اکثر مراکز فروش پلکسی رنگی این امکان را فراهم کرده اند که خریداران ورق های پلکسی مورد نظر خود را در ابعاد و ضخامت های مورد نظر خود تهیه کنند تا رضایت خاطر بیشتری داشته باشند.

3.برند ورق

هر چه برند عرضه کننده ورق پلکسی رنگی مشهورتر باشد هزینه ورق بالاتر می گردد زیرا برند مشهور و معتبر پلکسی دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد که به همان سبب به شهرت رسیده است.

4.نوع ورق پلکسی گلاس

ورق های پلکسی گلاس در انواع مات و شفاف به عرضه می رسند..

به همین سبب پاسخ به سوال قیمت پلکسی رنگی چیست؟ نیز وابسته به این عوامل می باشد که بر قیمت نهایی موثر هستند.

 

برچسب ها : پلکسی رنگی,پلکسی گلاس رنگی,پلکسی رنگی چیست,پلکسی پامنار,قیمت پلکسی رنگی,پلکسی رنگی پامنار

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار