گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های الماس‌نشان رونالدو
کد خبر: ۲۶۹۱۷۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2023 January 24    -    ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
اسطوره فوتبال پرتغالی با ثروت هنگفت ۵۰۰ میلیون دلاری خود، صاحب یکی از بزرگ‌ترین و گرانبهاترین مجموعه‌های ساعت جهان است. کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال، در طول دوران حرفه‌ای خود ثروت زیادی به دست آورده است؛ از جمله ساعت‌های گرانبهایی مانند هوبلو، براگه و جرارد پرگو، اما کدام‌یک از ساعت‌های او گران‌ترین است؟

گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های الماس‌نشان رونالدو

گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های الماس‌نشان رونالدوتابناک باتو ــ اسطوره فوتبال پرتغالی با ثروت هنگفت ۵۰۰ میلیون دلاری خود، صاحب یکی از بزرگ‌ترین و گرانبهاترین مجموعه‌های ساعت جهان است. کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال، در طول دوران حرفه‌ای خود ثروت زیادی به دست آورده است؛ از جمله ساعت‌های گرانبهایی مانند هوبلو، براگه و جرارد پرگو، اما کدام‌یک از ساعت‌های او گران‌ترین است؟

کریستیانو رونالدو «پای طلایی» دارد، اما مچ دستش هم می‌درخشد. فوتبالیست ۳۷ ساله که به تازگی به باشگاه النصر عربستان سعودی پیوسته است، با «جیکوب اند کو»(Jacob & Co) برای ساخت ساعتی با الهام از بوگاتی شیرون شخصی خود همکاری کرد و برای ملاقات با شیخ حمدان، ساعت «فرانک مولر توربیلون ترامپس ون کلیف اند آرپلز» خود را به مچ‌ بست.


رونالدو در سال‌های آغازین حرفه‌اش، زمانی که ستاره‌ای در حال ظهور در باشگاه منچستریونایتد بود، اغلب با ساعت‌های رولکس دیتونا، از جمله گران‌ترین ساعت‌های این نشان تجاری، در انظار دیده می‌شد. بعدها به لطف علاقه بیشتر او به جواهرات و البته پر‌و‌پیمان‌تر شدن جیب‌هایش، ساعت‌های او درخشان‌تر هم شدند.

جرارد پرگو پلانتاریوم ترای-اکسیل - دو میلیون دلار

گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های الماس‌نشان رونالدو

ساعت جرارد پرگو پلانتاریوم ترای-اکسیل (Girard-Perregaux Planetarium Tri-Axial) با یک توربیلون سه‌محوره، از کمیاب‌ترین ساعت‌های توربیلون چندمحوره در جهان و از گران‌ترین ساعت‌ها است. بر اساس گزارش‌ها، این نشان تجاری لوکس، ساعت رونالدو را به صورت سفارشی ساخته است.

با داشتن یک کره در حال چرخش هماهنگ با چرخش زمین و دو گنبد یاقوت کبود خیره‌کننده، این ساعت از طلای سرخ ۱۸عیار با قابی از الماس ساخته شده که طبق تخمین‌ها، قیمت آن را تا حدود دو میلیون دلار بالا می‌برد.

فرانک مولر سینتری کوروکس توربیلون - ۱.۵ میلیون دلار

گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های الماس‌نشان رونالدو

یک ساعت دیگر از فرانک مولر، مدل سینتری کوروکس توربیلون (Franck Muller Cintrée Curvex Tourbillon)، نیز عشق رونالدو را به الماس نشان می‌دهد. این ساعت نیز از طلای ۱۸عیار ساخته، و با الماس‌های باگت پوشانده شده است. این قطعه، با یک توربیلون که به منزله قلب ساعت عمل می‌کند، نیز از شگفتی‌های دنیای ساعت‌سازی است. قیمت آن حدود یک و نیم میلیون دلار برآورد شده است.

فرانک مولر توربیلون ترامپس ون کلیف اند آرپلز - ۱.۴ میلیون دلار

گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های الماس‌نشان رونالدوساعت فرانک مولر توربیلون رونالدو.jpgساعت فرانک مولر توربیلون رونالدو.jpgساعت فرانک مولر توربیلون رونالدو.jpg

وقتی کریستیانو رونالدو با عضوی از خانواده سلطنتی، مانند شیخ حمدان، ولیعهد دبی، دیدار می‌کند، برای کسب اطمینان از اینکه خودش نیز ظاهری سلطنتی دارد، ساعت فرانک مولر توربیلون ترامپس ون کلیف اند آرپلز (Franck Muller Tourbillon Trumps Van Cleef & Arpels) را به مچ می‌بندد که با ۴۲۴ الماس سفید کاملا پوشانده شده است. ارزش این ساعت حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار تخمین زده می‌شود.

هوبلو مسترپیس ام‌پی-۰۹ توربیلون بای- اکسس کینگ گلد - یک میلیون دلار

گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های الماس‌نشان رونالدو

الماس، توربیلون و ساعت‌های بزرگ، جزو گزینه‌های معمول این اسطوره فوتبال به‌شمار می‌روند. ساعت هوبلو مسترپیس ام‌پی-۰۹ توربیلون بای- اکسس کینگ گلد (Hublot Masterpiece MP-09 Tourbillon Bi-Axis King Gold) با یک شکل هندسی جدید و قابی از طلای سرخ ۱۸‌عیار با الماس‌های باگت در تاج آن ساخته شده است. با وجود بدنه بزرگش، این ساعت در واقع سبک است و تا پنج روز می‌تواند انرژی خود را ذخیره کند. طبق گزارش‌ها قیمت این ساعت نیز حدود یک میلیون دلار است.

جاکوب اند کو. گرند باگت دایموند - یک میلیون دلار

گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های الماس‌نشان رونالدو

رونالدو یک میلیون دلار دیگر خرج کرده است تا یکی از تنها شش مالک این قطعه درخشان تولید محدود در جهان باشد. بر اساس توضیحات وب‌سایت شرکت جاکوب اند کو.، «گرند باگت دایموند» (Jacob & Co. Grand Baguette Diamond) آشکارا چشمان ما را با طلای سفید ۱۸عیار خود که با ۷۶۱ قطعه الماس باگت، در مجموع قاب و صفحه را تزئین می‌کنند، خیره خواهد کرد.

این ساعت آینده‌نگر با نمایش پنج منطقه زمانی، برای هر فرد علاقه‌مند به مسافرت، عالی است.

جاکوب اند کو، بوگاتی شیرون CR7 - یک میلیون دلار

گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های الماس‌نشان رونالدو

رونالدو با Jacob & Co مشهور کار کرد تا یک ساعت منحصر‌به‌فرد با الهام از ماشین شخصی‌سازی‌شده بوگاتی Chiron CR7 خود بسازد.

این ساعت ویژه جاکوب اند کو، بوگاتی شیرون CR7 - (Jacob & Co. Bugatti Chiron CR7) همچنین با نزدیک به ۴۰۰ سنگ باارزش، شامل ۲۳۲ الماس باگت سفید و ۱۰۹ یاقوت کبود، با مجموع ۲۱ قیراط سنگ قیمتی پوشانده شده است. قیمت این ساعت فقط نیمی از قیمت ماشین بوگاتی ستاره پرتغالی است: یک میلیون دلار!

برگو کلاسیک گرند کامپلیکیشن دبل توربیلون - ۸۰۰ هزار دلار

گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های الماس‌نشان رونالدو

رونالدو هنگام عرضه عطر خود با نام CR7 Play It Cool در ایتالیا در سال ۲۰۱۹، این ساعت را به دست داشت: برگو کلاسیک گرند کامپلیکیشن دبل توربیلون (Breguet Classique Grande Complication Double Tourbillon). همانطور که از نامش پیدا است، این ساعت پلاتینیومی نه یک، بلکه دو توربیلون و ۴۱۷ الماس در اطراف صفحه وسط طلایی-نقره‌ای و قاب خود دارد. قیمت این ساعت حدود ۸۰۰ هزار دلار تخمین زده می‌شود.

منبع: ایندیپندنت فارسی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدددد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
24
38
این ثروت هنگفت فقط خرج ساعت این آقا.. به دلیل هنر لگد زدن به توپ که هیچ نفعی برای جامعه بشری نداره!! کاش این پولها خرج پیشرفت علم و دانش بشریت در راستای آسایش و آرامش و درمان درها و بیماریها میشد.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
7
9
خدائیش خیلی بد سلیقه است ایشون!!!
هیچکدامشون قشنگ نیستند.
پاسخ ها
علی
| |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
آفرین تو خوش سلیقه ای...عکس ساعتتو بفرست ماهم لذت ببریم
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
2
19
دنیای بی عدالتی ونابرابری همه جا بخصوص ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
3
12
مقایسه کنید علی دایی خودمان را با این دلقک. علی دایی واقعاً سالاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار