خوش‌چهره‌ترین هالیوودی از نگاه‌ یکی از زیبا‌ترین مردهای جهان
کد خبر: ۲۶۹۰۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2023 January 23    -    ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
این هنرپیشه به تازگی خط تولید مواد مراقبت از پوست به نام «لو دومین» را راه‌اندازی کرده است. پیت در پاسخ به این پرسش که چرا انتخاب اول او نیومن است که سال ۲۰۰۸ در ۸۳ سالگی درگذشت، گفت: «می‌دانید، در قلمرو هنرپیشگی که شغل روزمره من است، پل نیومن بی‌بروبرگرد انتخاب اول است، چون بسیار خوشایند و دلپذیر پا به سن گذاشت.»

خوش‌چهره‌ترین مردان از نگاه‌ یکی از زیبا‌ترین مردها در جهان

خوش‌چهره‌ترین مردان از نگاه‌ یکی از زیبا‌ترین مردها در جهانتابناک باتو ــ برد پیت که اغلب جزو فهرست خوش‌تیپ‌ترین مردان جهان قرار دارد، نام دو ستاره دیگر را که به نظر او شایسته این عنوان‌اند، اعلام کرد.

این ستاره فیلم «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) که به تازگی خط تولید مواد مراقبتی پوست بدون جنسیت را راه‌اندازی کرده است، دیدگاه خود را در مورد خوش‌قیافه‌ترین مردان مورد نظرش در گذشته و حال، منتشر کرد.

در ویدیویی که مجله ووگ ایالات متحده در اینستاگرام منتشر کرد، پیت ۵۸ ساله می‌گوید که گزینه‌های او عبارتند از پل نیومن فقید و جرج کلونی، دوست عزیزش.

پیت در پاسخ به این پرسش که چرا انتخاب اول او نیومن است که سال ۲۰۰۸ در ۸۳ سالگی درگذشت، گفت: «می‌دانید، در قلمرو هنرپیشگی که شغل روزمره من است، پل نیومن بی‌بروبرگرد انتخاب اول است، چون بسیار خوشایند و دلپذیر پا به سن گذاشت.»

خوش‌چهره‌ترین مردان از نگاه‌ یکی از زیبا‌ترین مردها در جهان

«طبق تمام گزارش‌ها او به راستی انسانی خاص، بخشنده، خونگرم و راستگو بود.»

پیت در مورد انتخاب دوم خودش از میان زندگان نیز گفت: «اگر بخواهم از میان افراد حال حاضر هم کسی را انتخاب کنم، خب باید جرج کلونی لعنتی را انتخاب کنم؛ چرا نکنم؟»

خوش‌چهره‌ترین مردان از نگاه‌ یکی از زیبا‌ترین مردها در جهان

«چون معمولا همیشه من از او جلو می‌زنم و او هم همیشه از من جلو می‌زند. اما این بار مسیر دیگری در پیش می‌گیرم؛ ولی فقط همین یک بار.»

پیت و کلونی که دوستان قدیمی‌اند و به دست انداختن یکدیگر شهرت دارند.

کلونی در سال ۲۰۲۰ فاش کرد که برد پیت مخفیانه نامه‌ای برای همسایگان او در دریاچه کومو نوشته و به آن‌ها گفته است که او را فقط با نام شخصیت او در مجموعه فیلم‌های «اقیانوس» صدا کنند و سفارش کرد که هرگز با او نگاه به نگاه نشوند.

ستاره فیلم «بلیتی به مقصد بهشت» (Ticket To Paradise) گفت که این شوخی باعث شد که روزنامه‌های ایتالیایی از او با عنوان «دیوا» (il divo) نام ببرند، ولی افزود:«ماجرای افتضاحی بود که بعد تلافی آن را سرش درآوردم.»

سال گذشته کلونی در تبلیغ مسابقه‌ای ظاهر شد که قرار بود برنده‌اش را با هواپیما به خانه او در دریاچه کومو ببرند تا اوقاتی را با او و همسرش، امل کلونی، سپری کند.

در این تبلیغ طنزآمیز، صحنه‌ای است که در آن کلونی اتاقی را برای پیت در نظر گرفته است. دیوارهای این اتاق پر از پوسترهای ستاره فیلم «باشگاه مبارزه» (Fight Club) است و بالش‌هایی با نقش چهره پیت در آن گذاشته‌اند.
منبع: ایندیپندنت فارسی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
12
اینهمه فیلم خوب در هالیوود ساخته میشه و ما فقط اسم فیلم میشنویم .
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
13
4
جذاب وخوشتیپ فقط جانی دپ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
9
12
برد پیت اصلا زیبا و جذاب نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار