قطع همکاری با مجری معروف به دلیل توهین به مگان مارکل
کد خبر: ۲۶۸۶۸۲
تاریخ انتشار: 2023 January 19    -    ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
«جرمی کلارکسون» پس از توهین به «مگان مارکل» خشم آمازون پرایم ویدیو را برانگیخته است. «ورایتی» گزارش داده است که توهین این مجری ۶۲ ساله به بازیگر «دادخواست‌ها» (Suits) سبب شده آمازون تمایلی به ادامه همکاری با او نداشته باشد.

قطع همکاری با مجری معروف به دلیل توهین به مگان مارکلتابناک باتو ــ «جرمی کلارکسون» پس از توهین به «مگان مارکل» خشم آمازون پرایم ویدیو را برانگیخته است. «ورایتی» گزارش داده است که توهین این مجری ۶۲ ساله به بازیگر «دادخواست‌ها» (Suits) سبب شده آمازون تمایلی به ادامه همکاری با او نداشته باشد.

قطع همکاری با مجری معروف به دلیل توهین به مگان مارکل

کلارکسون ماه گذشته به دنبال پخش مستند جنجالی «هری و مگان» (Harry and Meghan) با انتشار مقاله‌ای در «سان» گفته بود که دوشس ساسکس را «در سطح یک سلول» می‌بیند و آرزو می‌کند که مردم در خیابان به او بی‌احترامی کنند. مجری سابق «تخت گاز» (Top Gear) علاوه بر این نوشته است که حتی بیش از «رز وست» قاتل زنجیره‌ای بریتانیایی از مارکل متنفر است.

«ورایتی» می‌نویسد آمازون به جز فصل‌های بعدی «تور بزرگ» (The Grand Tour) و «مزرعه کلارکسون» (Clarkson’s Farm) در پروژه دیگری با کلارکسون همکاری نخواهد کرد. بنابراین انتظار می‌‌رود این همکاری در سال ۲۰۲۴ به پایان برسد. فصل دوم «مزرعه کلارکسون» ۱۰ فوریه پخش خواهد شد.

این گزارش در حالی منتشر شده که کلارکسون از مارکل ۴۱ ساله عذرخواهی کرده است. کلارکسون در اینستاگرام نوشته است: ««سان» به سرعت عذرخواهی کرد و من سعی کردم عملم را توضیح دهم. اما همچنان درخواست‌هایی وجود داشت برای اخراج کردن و متهم کردن من به جرم نفرت‌پراکنی. بیش از ۶۰ عضو پارلمان درخواست کردند که اقدامی صورت بگیرد. شبکه آی‌تی‌وی که برنامه «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود» (Who Wants to be a Millionaire) را می‌سازد، و آمازون که برنامه «مزرعه» و «تور بزرگ» را می‌سازد، به‌شدت خشمگین بودند.»

کلارکسون ادامه می‌دهد: «پیش از این به همه همکارانم نوشته بودم که چقدر متأسفم اما بعد در صبح روز کریسمس، برای هری و مگان در کالیفرنیا ای-میل فرستادم تا از آن‌ها هم عذرخواهی کنم. گفتم از حرف‌هایی که در تلویزیون زده‌اند گیج شده‌ام اما الفاظی که در ستون نشریه استفاده کردم توهین‌آمیز بودند و من عمیقاً متأسفم.»


مجری اضافه می‌کند: «یکی از اتفاقات عجیبی که اخیراً متوجه شده‌ام این است که هرگاه از یک فرد برجسته یا شناخته‌شده می‌خواهند به خاطر موضوعی عذرخواهی کند، صرف نظر از اینکه آن عذرخواهی چقدر خالصانه و از صمیم قلب است، هرگز برای افرادی که درخواست کرده بودند کافی نیست.»

قطع همکاری با مجری معروف به دلیل توهین به مگان مارکل


یادداشت کلارکسون با بیش از ۲۰ هزار ۸۰۰ مورد بیشترین شکایت را در تاریخ بریتانیا دریافت کرد. شاهزاده هری که به تازگی کتاب خاطراتش «مازاد» (Spare) را منتشر کرده در مصاحبه با «تام بردلی» گفت: «او نه فقط نسبت به همسر من رفتار وحشتناک و آسیب‌زننده‌ای داشت بلکه دیگران در بریتانیا و سراسر دنیا را هم تشویق کرد، مشخصاً مردان را، تا فکر کنند و بپذیرند که چنین رفتاری با زنان قابل‌قبول است.»

30نما

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار