خودرویی با حالت رانندگی ویژه دوران قاعدگی!
کد خبر: ۲۶۸۵۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 January 17    -    ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
"اورا" برند خودرویی متعلق به کمپانی گریت وال موتورز چین است که در راستای رقابت در بازار محصولات کوچک روانه بازار شده است.
"اورا" برند خودرویی متعلق به کمپانی گریت وال موتورز چین است که در راستای رقابت در بازار محصولات کوچک روانه بازار شده است.
 
 
 
اورا علاقه خاصی به طراحی محصولات کوچک فولکس واگن دارد و تا کنون چند مدل از خانواده "CAT" یا همان گربه خود را بر این اساس تولید و روانه بازار کرده است.
 
خودرویی با حالت رانندگی ویژه دوران قاعدگی!
خودرویی با حالت رانندگی ویژه دوران قاعدگی!
خودرویی با حالت رانندگی ویژه دوران قاعدگی!
 
جدیدترین محصول اورا یک کپی کامل از فولکس واگن بیتل است که در کلاس ۴ درب وارد دنیای فناورانه امروز شده است. هر چند درباره کپی طراحی صحبت می کنیم اما حاصل کار جذاب، دیدنی و باکیفیت به نظر می رسد.
 
اورا Ballet Cat از پیشرانه الکتریکی ۱۷۰ اسب بخاری استفاده می کند. این خودرو در بازار چین از ۲۸۵۰۰ تا ۳۳ هزار دلار قیمت دارد.
 
گربه جدید اورا از منظر ابعاد برابر با ۴۴۰۱ میلیمتر در طول، ۱۸۶۷ میلیمتر در عرض و ۱۶۳۳ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۷۵۰ میلیمتر است که بدین ترتیب به مراتب از فولکس واگن بیتل A۵ بزرگتر است.
 
بیشینه سرعت خودرو روی ۱۵۵ کیلومتر در ساعت محدود شده است. در بخش باتری دو گزینه پیش روی مشتریان قرار می گیرد. یکی نمونه ۴۹.۹۲ کیلووات ساعت با برد حرکتی ۴۰۱ کیلومتر و دیگر نمونه ۶۰.۵ کیلووات ساعت با برد حرکتی ۵۰۰ کیلومتر.
 
کابین طراحی کاملا زنانه دارد و ظاهرا این خودرو مخصوص بانوان تولید شده است. دو نمایشگر دیجیتال ۱۲.۳ ویژه اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی در قابی یکپارچه قرار دارند. شارژر بی سیم هم جانمایی بسیار متفاوتی دارد و دقیقا در مرکز کنسول وسط قرار گرفته است.
 
اورا در معرفی این خودرو بر مشتریان اصلی آن یعنی بانوان تاکید ویژه ای دارد و ظاهرا گربه رقصان ویژگی هایی مخصوص بانوان را نیز همراه دارد. برای مثال با انتخاب حالت رانندگی ویژه بانوان، کروز کنترل بطور خودکار فعال شده و فاصله بیشتری با خودروی جلویی در مقایسه با سیستم استاندارد کروز کنترل دیگر خودروها، ایجا می کند.
 

اما متفاوت ترین ویژگی آن به حالت وارم مود مربوط می شود که این حالت برای کاهش ناراحتی و درد هنگام قاعدگی طراحی شده است. بدین ترتیب که گرمایش و تهویه مطبوع با یک کلیک روشن می شود تا با اعمال گرما در قسمت کمر(صندلی) فشار مربوط به دردهای قاعدگی بانوان هنگام رانندگی یا حتی توقف کمتر شود.

عصرایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فربد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
6
1
این هم یک کلاهبرداری جدید از مونتاژ گران وسارقان صنعتی چینه....خودروی خانمهای عادت ماهیانه!!!!؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار