چیدمان منزل به سبک اسپانیایی
کد خبر: ۲۶۸۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 January 17    -    ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
سبک اسپانیایی از جمله سبک‌های طراحی داخلی است که طرفدارانی را به خود جذب کرده است. یکی از ویژگی‌های بارز طراحی دکوراسیون اسپانیایی رنگ‌ها است که در کنار هم تاثیرگذار هستند. اسپانیا یکی از زیباترین کشور‌های جهان است که دارای آداب و رسوم منحصر به فرد خودش می‌باشد. ویژگی اصلی این کشور شادی بسیار زیاد است.

چیدمان منزل به سبک اسپانیایی(پرشین وی)

چیدمان منزل به سبک اسپانیایی(پرشین وی)«تابناک با تو» - سبک اسپانیایی از جمله سبک های طراحی داخلی است که طرفدارانی را به خود جذب کرده است. یکی از ویژگی های بارز طراحی دکوراسیون اسپانیایی رنگ ها است که در کنار هم تاثیرگذار هستند.

اسپانیا یکی از زیباترین کشورهای جهان است که دارای آداب و رسوم منحصر به فرد خودش می باشد. ویژگی اصلی این کشور شادی بسیار زیاد است . سبک اسپانیایی همانطور که از نام آن بر می‌آید. سرشار از رنگ‌های تند و شاد خواهد بود .یکی از ویژگی های مهم در طراحی دکوراسیون اسپانیایی ترکیب حیرت انگیز رنگ ها است.

چیدمان اسپانیایی

در دکوراسیون به سبک اسپانیایی اکثر دیوارها به رنگ کرم یا عسلی است. کف‌پوش‌ها معمولا پارکت، سنگ‌های قیمتی یا کاشی‌های زیباست.فرش‌های زیبا و پررنگ‌ و آب زیبایی مضاعفی به فضا می‌دهند.مبلمان سنگین و منبت‌کاری شده با چوب گردو بسیار مرسوم است.رویه مبل‌ها معمولا چرم یا مخمل گران‌قیمت است.

چیدمان منزل به سبک اسپانیایی(پرشین وی)

شومینه مرکز توجه است.از پرده‌های نقش‌دار و نقاشی‌های رنگ روغن برای تزیین استفاده می‌شود.روشنایی از طریق دیوارکوب‌ها، شمعدان‌های آهنی یا برنجی زیباست.کف‌پوش‌های آجری دردکوراسیون داخلی، کاشی یا چوبی یک حس آشنا مانند بودن در روستا را ایجاد می‌کنند، این حس باچوب‌ها و تیرک‌های به کار رفته در سقف اتاق‌ها کامل‌تر می‌شود.

چیدمان منزل به سبک اسپانیایی(پرشین وی)

چیدمان منزل به سبک اسپانیایی(پرشین وی)

دکوراسیون خانه

امروزه هنوز از مبلمان تیره چوبی دردکوراسیون داخلی اما به شکل ساده‌تر استفاده می‌شود.روکش‌های چرمی همچنان مرسوم است.معمولا پرده زیاد کاربرد ندارد اما کرکره‌های ساده به این نوع دکوراسیون بسیار می‌آید.رنگ دیوارها در طراحی غیررسمی می‌تواند قرمز تیره، طلایی یا آبی باشد.

چیدمان منزل به سبک اسپانیایی(پرشین وی)

دکوراسیون و زیبای رمانتیک اسپانیایی معمولا داخل طاقچه‌ها شمایل مذهبی، مجسمه، سفال یا تزیینات آهنی قرار داده می‌شود.تخت‌خواب‌ها هنوز حالت کاناپه‌ای دارند و این به زمانی برمی‌گردد که سیستم حرارت مرکزی وجود نداشته و از پارچه برای استتار دور تخت و گرم نگه‌داشتن محل خواب استفاده می‌شده است.روتختی‌ها اغلب پنبه‌دوزی، ابریشم‌دوزی، گلدوزی شده و در سال‌های اخیر پرزدار است.

منبع: پرشین وی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
1
2
سبك ايراني چه اشكالب دارد?
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار