اگر ۵میلیارد دارید، در این مناطق خانه بخرید
کد خبر: ۲۶۸۳۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 January 15    -    ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۵ میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۵ میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

 

 

اگر ۵میلیارد دارید، در این مناطق خانه بخرید
 

اگر قصد سرمایه‌گذاری با سرمایه ۵ میلیارد تومان در تهران را دارید، انتخاب‌های مختلفی در مناطق و محله‌های مختلف تهران پیش روی شما قرار دارد. در این گزارش منازل ۵ میلیاردی تهران را معرفی میکنیم و مورد بررسی قرا میدهیم.

باغ فیض تهران یکی دیگر از محله های زیبا و سرسبز غرب تهران است . این محله ، یکی از محبوب ترین محله های غرب تهران در میان شهروندان غرب پایتخت و خریداران و سرمایه گذاران است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۸ ساله در این محله با متراژ ۸۸ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان احتیاج دارید.

همچنین واحدی دیگر در همین منطقه با متراژ ۷۳ متر و سنی حدود ۱۳ سال درحالی که این واحد ۲ خوابه است قیمتی بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان دارد.

همچنین با سرمایه ۵ میلیارد تومان، میتوانید آپارتمانی ۸۴ متری در محله گیشا (کوی‌نصر) با سنی حدود ۳۰ سال و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

هپچنین واحدی دیگر در محله فاطمی با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب با توجه به اینکه ۳۰ سال از ساخت این واحد گذشته باشد در روز های گذشته معادل ۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۷۳ متر درحالی که ۲۲ سال از ساخت این واحد میگذرد و ۲ اتاق خواب نیز دارد، در روز های گذشته معادل ۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله بلوار کشاورز را دارید، میتوانید آپارتمانی ۲۰ ساله با متراژ ۹۴ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی دیگر در محله پونک با متراژ ۶۸ متر و ۲ اتاق خواب با سنی حدود ۱۶ سال ارزشی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان دارد.

همچنین اگر تمایل به خرید خانه‌ای نوساز دارید، میتوانید آپارتمانی تک خوابه با متراژ ۶۸ متر را با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

فرارو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
0
0
لامصب قیمت‌ها چقدر متفاوته تو هر شهر.اینجایی که ساکنم تو کرج با ۲۵۰ملیون میشه یه ۶۰ متری ویلایی گرفت توحاشیه کرج.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار