روش های انتخاب بهترین شانه و برس مو برای موهایمان
کد خبر: ۲۶۸۱
تاریخ انتشار: 2015 June 21    -    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
برای هر نوع مو ، شانه و برس مخصوصی نیاز است که روش های مختلفی برای انتخاب و خرید شانه و برس برای موهایمان وجود دارد که در اینجا راه های تشخیص بهترین را می گوییم.
روش های انتخاب بهترین شانه و برس مو برای موهایمان

برای هر نوع مو ، شانه و برس مخصوصی نیاز است که روش های مختلفی برای انتخاب و خرید شانه و برس برای موهایمان وجود دارد که در اینجا راه های تشخیص بهترین را می گوییم. شانه های پلاستیکی معمولی زیاد هم برای موها خوب نیستند، چون لبه های تیز آنها، مثل چاقو عمل می کند. موخوره گرفتن مو اغلب با استفاده از شانه های پلاستیکی بی کیفیت مرتبط است.

شانه های چوبی ضد الکتریسیته ساکن بوده، بنابراین می توانند به راحتی موها را بدون گره خوردنشان شانه کنند. الکتریسیته ساکن بیش از حد در موها می تواند به آن صدمه زده و مو را خشن و شکننده کند.

علاوه بر این، بهترین کار این است که از برس یا شانه مناسبی استفاده کنید تا چربی طبیعی سر را از ریشه تا نوک مو به طور برابر پخش کند. بنابراین برس مناسب باعث می شود که گره خوردگی هایی که از ریشه تا نوک مو ایجاد شده اند، باز شده و موها درخشندگی طبیعی پیدا کنند.

انواع برس مو

1. برس گرد: برس های گرد صافی و حجم برای موهای ضخیم، لخت و بلند فراهم میکنند. این نوع برس معمولا برای حالت دهی ملایم به انواع مو استفاده می شود.

2. برس تخت: برس های تخت، بزرگ و پهن، همه کاره بوده و حتما باید یکی از آن را داشته باشید. این برس ها برای باز کردن گره های مو و وز نکردن مناسب و عالی هستند. این نوع برس برای صاف کردن موهای مواج و به دلیل صرفه جویی در زمان برای مدل دادن به مو استفاده می شود.

3. برس تونلی: هوا از این نوع برس عبور می کند، و همین امر برای مدل دادن به موها بهترین است، زیرا به خشک کردن مو سرعت داده و تضمین میکند که موها بیش از حد خشک نمی شوند.

4. برس بالش دار: این نوع برس هم بیضی شکل است و هم گرد، و برای این مجهز به یک بالش است که موها را ساده تر برس کند. این امر به خصوص برای موهای خشک و کمی آسیب دیده که زودتر شکننده می شوند خیلی مناسب است. پایه بالشتی آن برای موهای بلند هم مفید است، زیرا از کشیدن شدن، موخوره یا شکنندگی مو جلوگیری میکند.

روش های انتخاب بهترین شانه و برس مو برای موهایمان

5. شانه دندانه درشت: شانه ایست با دندانه هایی دور از هم که گره خوردگی مو را باز می کند، که برای پخش کردن شامپو یا نرم کننده در حین شستشوی مو هم استفاده می شود. بهترین استفاده از آن باز کردن گره های مو است. این نوع شانه برای همه نوع مویی کاربرد دارد.


6. شانه معمولی: نوع معمولی شانه را هر روز می توانید استفاده کنید. این نوع شانه برای صاف کردن مو مناسب بوده و موها را براق تر نشان می دهد.

روش های انتخاب بهترین شانه و برس مو برای موهایمان


hidoctor.ir

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار