آتش‌سوزی مرگبار ۵ باب مغازه در شمال تهران
کد خبر: ۲۶۸۰۷۱
تاریخ انتشار: 2023 January 12    -    ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
 سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی ۵ باب مغازه در خیابان چیذری و فوت یک خانم و یک آقا خبر داد .
 سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی ۵ باب مغازه در خیابان چیذری و فوت یک خانم و یک آقا خبر داد .
 
 
جلال ملکی گفت : ساعت ۴:۴۹ بامداد امروز پنجشنبه ۲۳ دی ، یک مورد آتش سوزی در محله چیذر خیابان چیذری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد، که بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی و تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند .
 
وی گفت : در این حادثه، ۵ باب مغازه از جمله آرایشگاه ، سوپر مارکت و موتور سازی که دارای سقف شیروانی مشترک بودند ، دچار حریق شدند .
 
ملکی گفت : شدت حجم شعله ها به حدی بود که ، سقف شیروانی مغازه ها تخریب و آتش به ساختمانهای مسکونی و کارگاه مبل سازی پشت مغازه ها نیز سرایت کرد .
 
وی با اشاره به اینکه آتش نشانان همزمان با عملیات اطفا ، عملیات جستجو را آغاز کردند ، افزود : بیشترین خسارت مربوط به مغازه موتور سازی بود که در اثر شدت حریق یک خانم و یک آقا حاضر در این مغازه جان خود را از دست دادند .
 
ملکی با اشاره به اینکه سقف های شیروانی قدیمی مستعد آتش سوزی هستند ، گفت : بررسی های اولیه حاکی از آن است که آتش از مغازه موتور سازی شروع شده و از طریق سقف های شیروانی به مغازه های دیگر سرایت کرده است .
 
وی با بیان اینکه آتش نشانان موفق شدند از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کنند ، گفت : آتش به صورت کامل اطفا و مراحل لکه گیری هم با موفقیت به پایان رسید .
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار