۵ رنگ برتر برای دیوار اتاق خواب در سال ۲۰۲۳ 
کد خبر: ۲۶۶۶۸۴
تاریخ انتشار: 2022 December 29    -    ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
جستجو برای «اتاق خواب سبز و خاکستری مریم گلی» تا ۹۰۰ درصد، افزایش یافته است. سبز مریم گلی با خاکستری بسیار مورد پسند است، متخصصان دکور خانه هشتگ‌های مرتبط با رنگ اتاق خواب را در سایت‌ها و شبکه های اجتماعی تجزیه و تحلیل کردند تا ۵ رنگ برتر برای اتاق خواب در سال ۲۰۲۳ را کشف کنند. نتیجه بررسی آنها را در اینجا مرور می کنیم.

۵ رنگ برتر برای دیوار اتاق خواب در سال ۲۰۲۳ (روزیاتو)

۵ رنگ برتر برای دیوار اتاق خواب در سال ۲۰۲۳ (روزیاتو)«تابناک با تو» - متخصصان دکور خانه هشتگ‌های مرتبط با رنگ اتاق خواب را در سایت‌ها و شبکه های اجتماعی تجزیه و تحلیل کردند تا ۵ رنگ برتر برای اتاق خواب در سال ۲۰۲۳ را کشف کنند. نتیجه بررسی آنها را در اینجا مرور می کنیم.

سبز مریم گلی 

۵ رنگ برتر برای دیوار اتاق خواب در سال ۲۰۲۳ (روزیاتو)

جستجو برای «اتاق خواب سبز و خاکستری مریم گلی» تا ۹۰۰ درصد، افزایش یافته است. سبز مریم گلی با خاکستری بسیار مورد پسند است، زیرا زمینه ملایم آنها با هم هماهنگی دارد و در واقع وقتی سبز مریم گلی با خاکستری ترکیب می شود، این سبز خاموش تقریباً خنثی می شود.

رنگ نارنجی سوخته

۵ رنگ برتر برای دیوار اتاق خواب در سال ۲۰۲۳ (روزیاتو)

جستجو برای «ایده های اتاق خواب نارنجی سوخته» در سال گذشته ۳۰ درصد در پینترست افزایش یافته است. رنگ‌های روشن مانند نارنجی در واقع می‌توانند غریزه جنگندگی یا رهایی شما را افزایش دهند، که شما را هوشیارتر می‌کند، چیزی که در هنگام تلاش برای استراحت در شب نیاز ندارید. این نوع رنگ باعث افزایش انرژی نیز می شود. بنابراین، در حالی که ما نمی گوییم از این رنگ در اتاق خواب خود استفاده نکنید، بهتر است فقط یک دیوار اتاق خواب را این رنگی کنید.

طلایی

۵ رنگ برتر برای دیوار اتاق خواب در سال ۲۰۲۳ (روزیاتو)

جستجوها هم برای «اتاق خواب طلایی» و هم «اتاق خواب کرم و طلایی» ۲۰ درصد افزایش یافته است. رنگ طلایی با ثروت، موفقیت و تجمل همراه است. همچنین تصور می شود برای خواب مفید است.

کارشناسان می‌گویند: «دیوارهای طلایی انتخاب رنگی محبوب برای اتاق‌خواب‌ها هستند، زیرا گفته می‌شود خواب خوب را تقویت می‌کنند. در واقع، برخی معتقدند که طلا یک درمان موثر برای بی خوابی است.»

خاکستری گریژ

۵ رنگ برتر برای دیوار اتاق خواب در سال ۲۰۲۳ (روزیاتو)

ترند رنگ گریژ در یک ویدیوی تیک تاک برای سبک های ۲۰۲۳، حدود ۱۰۳,۰۰۰ بازدید داشت. به همین ترتیب، جستجو برای «اتاق خواب خاکستری و کرم»، ۵ درصد افزایش یافته است.

این رنگ همان طور که به نظر می رسد، ترکیبی از خاکستری و بژ است. یک رنگ عالی برای اتاق که به اتاق احساس مطبوعی می دهد؛ حسی که همیشه در فضاهایی که زمان زیادی را در آن سپری می کنید، اهمیت دارد.

تمشکی روشن

۵ رنگ برتر برای دیوار اتاق خواب در سال ۲۰۲۳ (روزیاتو)

رنگ صورتی‌ای گرم که در اتاق خواب ها عالی به نظر می رسد. این رنگ در ابتدا از ترکیب قرمز روشن با بنفش ایجاد شد که به آن سایه‌ای قهوه‌ای محو می دهد. یک ویدیوی تیک تاک که بیش از ۶۳,۰۰۰ بازدید داشت.

منبع: روزیاتو

برچسب ها: دیوار ، اتاق ، اتاق خواب ، 2023
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار