گروگان کرمانی آزاد شد
کد خبر: ۲۶۶۲۲۶
تاریخ انتشار: 2022 December 23    -    ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
فرمانده انتظامی کرمان از دستگیری ۵ نفر از آدم ربایان و آزادی گروگان کرمانی خبر داد.

 فرمانده انتظامی کرمان از دستگیری ۵ نفر از آدم ربایان و آزادی گروگان کرمانی خبر داد.

 

سردار عبدالرضا ناظری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بارها اعلام کرده ایم که اجازه هیچ گونه شرارتی را نمی‌دهیم و در صورتیکه فردی دچار شرارت شود تا دستگیری پرونده را پیگیری و به دست دستگاه قضائی می‌سپاریم.

وی بیان کرد: فردی طی سال گذشته در کرمان ربایش و به یکی از استان‌های مجاور منتقل شده بود که از همان زمان پرونده تشکیل و کارآگاهان پلیس اقدامات زیادی را برای شناسایی محل نگهداری وی انجام دادند اما چون گروگان به استانی دیگر منتقل شده بود پرونده طولانی شد اما در نهایت روز گذشته این فرد آزاد و ۵ گروگان گیر دستگیر شدند.

وی هدف این گروگان گیری را اخاذی اعلام کرد و گفت: این عملیات در زاهدان انجام و فرد گروگان گرفته شده در سلامت است و به آغوش خانواده اش بازگشت.

وی گفت: در عملیاتی دیگر نیز ۳ گروگان گیر که ۵ سال قبل در یکی از استان‌ها اقدام به آدم ربایی و قتل گرگان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین از درگیری مسلحانه در رودبار جنوب خبر داد و گفت: در این عملیات نیز که به درگیری مسلحانه با اشرار منجر شد ۳ قاچاقچی مجروح و دستگیر شدند و یک قاچاقچی نیز به هلاکت رسید.

وی از کشف ۶۷ کیلو مواد مخدر در این عملیات خبر داد.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار