نصب تابلو و قاب عکس بدون میخ یا آسیب به دیوار
کد خبر: ۲۶۵۸۶۹
تاریخ انتشار: 2022 December 21    -    ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
نصب تابلو و قاب عکس به دیوار با میخ به دیوار‌ها آسیب می‌رساند. روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید بدون میخ و آسیب به دیوارها، تابلو و قاب عکس آویزان کنید. امکان آویزان کردن تصاویر مورد علاقه بدون خراب کردن دیوار وجود دارد و آسان و مقرون به صرفه نیز است. اگر نقاشی یا هنر دیواری دیگری دارید، ما یک پیشنهاد عالی در این بخش ارائه می‌دهیم تا جلوه خاصی به خانه دهید ...

 

نصب تابلو و قاب عکس بدون میخ یا آسیب به دیوار(نمناک)«تابناک با تو» - نصب تابلو و قاب عکس به دیوار با میخ به دیوار‌ها آسیب می‌رساند. روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید بدون میخ و آسیب به دیوارها، تابلو و قاب عکس آویزان کنید.

نصب تابلو و قاب عکس بدون آسیب به دیوار

امکان آویزان کردن تصاویر مورد علاقه بدون خراب کردن دیوار وجود دارد و آسان و مقرون به صرفه نیز است. اگر نقاشی یا هنر دیواری دیگری دارید، ما یک پیشنهاد عالی در این بخش ارائه می‌دهیم تا جلوه خاصی به خانه دهید و تصاویر را بدون خراب شدن رنگ یا گچ بر روی دیوار خود آویزان کنید.

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است از آسیب دیدن دیوار‌ها نگران شوید و در آویزان کردن هر چیزی تردید داشته باشید پس بهتر است راه‌های آویزان کردن تصاویر بدون خراب کردن دیوار را بیاموزید.

قلاب‌های چسبی

قلاب‌های چسبی معروفی وجود دارد که می‌توانید به دیوار وصل کنید فقط باید به خاطر داشته باشید که تابلو‌ها بیشتر از ۵ کیلو نباشند. آن‌ها یک گزینه بسیار ساده اند که می‌توانید برای آویز کردن چوب لباسی، جواهرات، حوله و کیف پول نیز استفاده کنید.

نصب تابلو و قاب عکس بدون میخ یا آسیب به دیوار(نمناک)

آویز عکس

آویز عکس قلاب‌های پلاستیکی کوچک با دو تا سه دندان هستند. در این مورد دیوار باید از گچ یا مقوا ساخته شده باشد و برای وارد کردن دندانه‌ها به دیوار فقط به چکش نیازاست.

آن‌ها می‌توانند تا حدود ۵ کیلو وزن را تحمل کنند، اما اگر ۲ قلاب را کنار هم قرار دهید، می‌توانید یک تابلو تا حدود ۱۰ کیلو را آویزان کنید و هنگامی که قاب را برمی دارید، خواهید دید که آسیب به دیوار کمتر است.

آویز بدون علامت

اگرچه آن‌ها به همان شیوه قبلی عمل می‌کنند، اما شکل آن‌ها متفاوت و از ۳ میخ کوچک تشکیل شده است که به یک دستگاه پلاستیکی متصل شده اند و سوراخ‌های عمیقی دارند.

نوار‌های چسبی

این نوار‌ها بسیار قوی هستند و از قاب‌هایی با وزن متوسط پشتیبانی می‌کنند با این حال، هنگامی که برداشته می‌شوند، می‌توانند به رنگ یا کاغذ دیواری آسیب برسانند. نوار‌های چسب جایگزین بدی نیستند، اما استفاده از آن‌ها روی کاشی‌ها توصیه می‌شود، زیرا وقتی چسب برداشته شود، ممکن است نشانه‌هایی به جا بگذارد.

نصب تابلو و قاب عکس بدون میخ یا آسیب به دیوار(نمناک)

چسب

می‌توانید به دنبال چسب خاصی باشید که شبیه سیلیکون است و بصورت تویوپی فروخته می‌شود. این روش عالی است اگر می‌خواهید تصاویر و اشیاء دیگر را روی کاشی، شیشه و سایر سطوح مشابه آویزان کنید.

باید چسب را در هر گوشه تصویر بزنید و آن را روی دیوار قرار دهید، چند ثانیه صبر کنید تا همیشه آویزان شود. وقتی تصویر را بر می‌دارید، باقی مانده‌های چسب به راحتی پاک می‌شوند.

چسب دو طرفه

چسب‌های دو طرفه یک جایگزین بسیار کاربردی و آسان برای نصب تابلو و عکس‌ها هستند. آن‌ها انواع مختلفی دارند و مقاوم‌ترین آن‌ها می‌تواند تا وزن ۷ کیلو را تحمل کند.

قفسه‌ها

ما در مورد قفسه‌هایی صحبت نمی‌کنیم که باید خودتان بخرید و آن‌ها را در جایی قرار دهید، بلکه تاقچه‌های طبیعی هستند که می‌توانید در خانه پیدا کنید مثل، روی شومینه، روی مبل یا بالای میز تزئینی.

نصب تابلو و قاب عکس بدون میخ یا آسیب به دیوار(نمناک)

آویز ریسمان از گچ بری

خانه‌های تاریخی معمولاً پر از گچ بری‌هایی هستند که برای آویزان کردن ریسمان با قلاب به شکل S و صنایع دستی مناسب است. اگر خانه شما گچ بری داخلی ندارد، می‌توانید از یک ریل عکس استفاده کنید.

مبلمان مشبک

اگر واقعاً می‌خواهید عکس‌های خود را بدون آسیب به دیوار در معرض نمایش بگذارید از مبلمان مشبک استفاده کنید و از پشت این نوع مبل یا تخت برای آویزان کردن قاب بهره ببرید.

تخته‌های سوراخ دار

از آنجا که این تخته‌ها پر از سوراخ هستند لازم نیست که با چکش روی دیوار سوراخ ایجاد کنید فقط آویز بخرید، سپس قسمت پشتی قاب خود را به جایی که می‌خواهید بچسبانید.

نصب تابلو و قاب عکس بدون میخ یا آسیب به دیوار(نمناک)

نصب تابلو اعلانات

آیا راهی برای جلوگیری از حفره‌های ناخواسته وجود دارد؟ روی کل دیوار یک تخته چوب پنبه‌ای بزنید تا بتوانید بدون ایجاد هیچ گونه علامت دائمی، روی آن سنجاق بزنید.

نکات و ایده‌هایی برای نصب تصاویر

اکنون که می‌دانید چگونه می‌توانید تصاویر را بدون خراب کردن دیوار آویزان کنید، نکاتی را در مورد نحوه زیباتر به نظر رسیدن آن‌ها بیان می‌کنیم. مکان دقیق، چگونگی ترتیب آن‌ها در صورت وجود بیش از یک تابلو و ارتفاع ایده آل جزئیاتی هستند که اگر بدانیم چگونه آن‌ها را به درستی رعایت کنیم دکوراسیون بهتری خواهیم داشت.

*نقطه‌ای که می‌خواهید قاب را آویزان کنید مشخص و ببینید حلقه یا سیم دارد در مورد اول، از بالای قاب به حلقه و از حلقه به پایین اندازه بگیرید سپس این اندازه گیری‌ها را به دیوار منتقل کرده و محلی را که حلقه قرار دارد مشخص کنید. در مورد ارتفاعی که عکس‌ها باید آویزان شوند، می‌توان برخی پارامتر‌های اساسی را تعیین کرد. نکته خوب این است که مربع و مستطیل‌هایی را به اندازه عکس‌هایی که می‌خواهید آویزان کنید برش دهید و با نوار به دیوار بچسبانید این به شما ایده‌ای می‌دهد که ظاهر اصلی چگونه خواهد بود.
*قاب عکس باید درست بالای سطح چشم باشد مثلا، اگر می‌خواهید نقاشی را بالای تخت خود قرار دهید، آثار هنری باید نزدیکتر به سقف، حدود ۳۰ سانتی متر باشند.
*فاصله بین تابلو و قاب عکس‌هایی که روی دیوار نصب می‌کنید باید بین ۵ تا ۱۰ سانتی متر باشد به همین دلیل توصیه می‌کنیم قبل از ایجاد سوراخ روی دیوار از ترفند تصاویر ساخته شده با کاغذ استفاده کنید.

نصب تابلو و قاب عکس بدون میخ یا آسیب به دیوار(نمناک)

امکان آویزان کردن تصاویر بدون خراب کردن دیوار وجود دارد؟

همانطور که گفته شد گزینه‌های زیادی برای آویزان کردن قاب‌ها بدون خرابی دیوار وجود دارد مطمئناً در این میان مناسب‌ترین تکنیک را برای، تصاویر و دیوار‌های خود خواهید یافت.

به یاد داشته باشید که همیشه باید تعادل را رعایت کنید اگر چندین عکس یا اشیا را آویزان کرده اید. یک چیدمان افقی برای راهرو‌ها یا برای دیوار بالای جایی که کاناپه قرار دارد ایده آل است. همیشه سعی کنید در مورد اشکال، بافت‌ها و رنگ‌ها هماهنگی داشته باشید.

منبع: نمناک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار