آیا لبنیات عاملی برای ابتلا به آکنه و جوش می باشد؟!
کد خبر: ۲۶۵۲۷۹
تاریخ انتشار: 2022 December 21    -    ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
ما در متن زیر تغذیه های مناسب و نامناسب برای جوش صورت را برای شما توضیح می دهیم. آیا مصرف لبنیات باعث جوش و آکنه می شود؟ ما در متن زیر به این سوال پاسخ میدهیم. با ما همراه باشید. جوش صورت و لبنیات با هم چه ارتباطی دارند؟ آیا مصرف لبنیات در ایجاد آکنه بر روی پوست موثر است؟ بسیاری از متخصصان اعتقاد دارند که علت این عارضه به طور دقیق مشخص نیست.

آیا لبنیات عاملی برای ابتلا به آکنه و جوش می باشد؟!

آیا لبنیات عاملی برای ابتلا به آکنه و جوش می باشد؟!«تابناک با تو» - ما در متن زیر تغذیه های مناسب و نامناسب برای جوش صورت را برای شما توضیح می دهیم. آیا مصرف لبنیات باعث جوش و آکنه می شود؟ ما در متن زیر به این سوال پاسخ میدهیم. با ما همراه باشید.

جوش صورت و لبنیات با هم چه ارتباطی دارند؟ آیا مصرف لبنیات در ایجاد آکنه بر روی پوست موثر است؟ بسیاری از متخصصان اعتقاد دارند که علت این عارضه به طور دقیق مشخص نیست. ما در متن زیر علت ارتباط میان شیر و جوش صورت را برای شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

جوش صورت و لبنیات

در حالی که عوامل متعددی موجب بروز آکنه می شوند، به نظر می رسد محصولات لبنی هم در این زمینه مقصر هستند. محصولات لبنی برای سلامت استخوان ها فوق العاده هستند، اما در برخی افراد هم می توانند موجب بروز آکنه شوند.

به گفته متخصصان تغذیه، هورمون های موجود در شیر گاو موجب تحریک غدد چربی می شوند که عامل بروز آکنه هستند. هم شیرهای ارگانیک و هم شیرهای پاستوریزه، همگی حاوی هورمون های عامل بروز آکنه هستند.

 آیا لبنیات عاملی برای ابتلا به آکنه و جوش می باشد؟!

تغذیه های مناسب و نامناسب برای جوش صورت

همچنین شیر حاوی مقدار زیادی چربی و قند است که می تواند باعث تشدید آکنه شود. لاکتوز موجود در شیر با علل بروز واکنش های آلرژیک در بسیاری از افراد مرتبط است. همچنین محصولات لبنی حاوی پروتئین های کازئین و آب پنیر هستند که می تواند منجر به بروز التهاب شود.

شایان ذکر است به دلیل کلسیم موجود در شیر و فواید آن، نمی توان آن را از رژیم غذایی حذف کرد. از اینرو توصیه محققان آن است که حتما در این مورد با پزشک مشورت شود.

آیا لبنیات عاملی برای ابتلا به آکنه و جوش می باشد؟!

تاثیر لبنیات در بروز جوش و آکنه صورتتاثیر لبنیات در بروز جوش و آکنه صورت

لبنیات

دسته دیگری از مواد غذایی که پتانسیل بالایی در ایجاد جوش صورت دارند، انواع محصولات شیر است. مصرف بیش از اندازه محصولات شیر به خصوص در نوجوانان عامل بروز جوش است. تحقیقات نشان داده است که نوجوانانی که به‌طور مداوم از محصولات لبنی استفاده می‌کنند، ۴ برابر بیشتر از دیگران مستعد جوش و آکنه هستند.

منبع: نیک صالحی

برچسب ها: لبنیات ، آکنه ، جوش ، ابتلا ، مناسب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار