شایعه‌ درباره مرگ دختر 30 ساله در جاده دریا
کد خبر: ۲۶۴۸
تاریخ انتشار: 2015 June 20    -    ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵
دیروز صبح جسد دختری ۳۱ ساله برای تشییع و به خاکسپاری تحویل خانواده‌اش شد و این در حالی است که از نخستین ساعات دیروز صبح نیز عکس‌هایی از یک دختر که در جایی نظیر یک جنگل بر زمین افتاده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده و آن را مربوط به یک قتل در ساری دانسته‌اند.
 
در همین حال یکی از پایگاه اینترنتی دراین‌باره خبری به نقل از سرهنگ «احمدرضا رستمی» رئیس پلیس آگاهی مازندران منتشر کرد که تأکید کرده بود: در پی فوت دختر جوانی در ساری، با هماهنگی قاضی ویژه قتل در صحنه وقوع فوت حاضر شدیم. این دختر جوان با خوردن قرص برنج خودکشی کرده و شایعه قتل وی به هیچ وجه درست نیست.
 
با این حال یکی از بستگان این دختر ۳۰ ساله به خبرآنلاین گفت: خانم «م» بعدازظهر سه شنبه برای انجام کاری به کافی‌نت رفته بود و وقتی به خانه برگشت حدود ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۸ بعدازظهر تلفنی به او شد که به خانواده‌اش گفته باید برای انجام کار دیگری به بیرون برود.
 
وی با اشاره به اینکه خانه این دختر و خانواده‌اش در مرکز شهر ساری در خیابان جمهوری اسلامی واقع است گفت: خانواده این خانم از خانواده‌های قدیمی ساری هستن و مردم آن‌ها را به خوبی می‌شناسند. دختر این خانواده بعد از آنکه تلفن را پاسخ داده و گفته بیرون می‌رود، شب به خانه بازنگشت و بعد صبح روز چهارشنبه خبر دادند که جسدش کشف شده‌است.
 
براساس گزارشی که پلیس نیز آن را تأیید کرده است جسد این خانم در جاده دریا کشف شده‌است.
 
به گفته یکی از بستگان او پزشکی قانونی به خانواده آن‌ها اعلام کرده که علت مرگ این دختر ۳۰ ساله سکته قلبی بوده‌است. به نظر می‌رسد زمان وقوع مرگ این دختر بین ساعت ۱۰ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه شامگاه سه‌شنبه بوده باشد.
 
از صبح پنج‌شنبه نیز دو عکس از او در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده و در توضیح عکس کشف جسد ناشی از ارتکاب یک جنایت را نوشته‌اند. این در حالی است که قتل زنی که اهل «داراب‌کلا» بود و چندی قبل در مسیر «نکا» - «بهشهر» با ربودن او رقم خورد مردم را نسبت به این واقعه حساس کرده‌است.
منبع: خبرآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار