سقوط مرگبار خودروی دنا از روی پل
کد خبر: ۲۶۴۵۱۳
تاریخ انتشار: 2022 December 05    -    ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر انحراف و سقوط از پل خودروی دنا در جاده یاسوج_اصفهان، یک نفر جان خود را از دست داد.

جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: بلافاصله پس از اطلاع از انحراف خودروی دنا و سقوط از پل در جاده یاسوج-اصفهان، یک دستگاه آمبولانس هلال احمر از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای کریک-پاتاوه، به دوراهی کریک در حوالی نیروگاه برق اعزام شد.

 

او با بیان اینکه ۲ سرنشین مصدوم پس از رهاسازی از درون خودرو با تلاش کارکنان اورژانس و هلال احمر و انجام کارهای درمانی اولیه به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند، افزود: یکی از مصدومان که خانمی جوان و از اهالی بخش پاتاوه بود، در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وحدت نژاد می‌گوید: به علت سقوط از ارتفاع بالا و شدت حادثه، مصدومان آسیب‌ها و شکستگی‌های زیادی داشته و حال عمومی آن‌ها وخیم گزارش شده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: براساس مشاهدات عینی از صحنه حادثه، این محور خطرناک بوده و با وجود پل و پیچ خطرناک در سراسر مسیر، روشنایی وجود ندارد و نیاز است در این خصوص مسئولان اقدامات ایمنی را انجام دهند.

سقوط مرگبار خودروی دنا از روی پل +عکس

سقوط مرگبار خودروی دنا از روی پل +عکس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار