خبر جدید درباره بازداشت میترا حجار
کد خبر: ۲۶۴۳۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 December 03    -    ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
 در حالی که طی ساعات اخیر خبری مبنی بر بازداشت میترا حجار، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون منتشر شده که یک منبع آگاه این خبر را تکذیب کرد.

 در حالی که طی ساعات اخیر خبری مبنی بر بازداشت میترا حجار، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون منتشر شده که یک منبع آگاه این خبر را تکذیب کرد.

 

 

خبر جدید درباره بازداشت میترا حجار

در توضیح این خبر به نقل از یک منبع آگاه آمده است:

* خانم میترا حجار امروز به دادسرا احضار شده است و با قرار وثیقه آزاد است.

* خبر دستگیری میترا حجار صحیح نیست.

 میترا حجار برای بازجویی احضار شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: حسینی، عضو هیئت مدیره و نماینده هیئت مدیره در کمیته حمایت حقوقی و قضایی خانه سینما در پاسخ به این سوال که میترا حجار به چه اتهامی احضار شد، گفت: هنوز هیچ حکمی داده نشده است ، فعلاً برای بازجویی می‌رود و صحبت می‌شود‌ ممکن است چند ساعت بازجویی شود و به منزل برگردد.

به گفته حسینی، معمولاً بازجو می‌تواند تا ۲۴ ساعت او را نگه دارد و بعد اگر شرایط باشد، یا آزاد می‌شود یا برای بازداشت منتقل می‌شود. این روال کلی احضار‌ها و بازداشتی است.

عضو هیئت مدیره و نماینده هیئت مدیره در کمیته حمایت حقوقی و قضایی خانه سینما افزود: سازمان سینمایی هم در جریان این اخبار قرار گرفتند و قول پیگیری دادند، امیدواریم زودتر بازجویی انجام شود، ما فکر نمی‌کنیم قرار بر بازداشت باشد شاید در حد بازجویی باشد و برگردد. موارد دیگری هم بوده که بعضی‌ها را احضار کردند و بازجویی شدند. بعضی‌ها هم بعد از بازجویی به منزلشان برگشتند. در این مدت این‌گونه بوده است.

نماینده هیئت مدیره در کمیته حمایت حقوقی و قضایی خانه سینما در پاسخ به این سوال که او اخیراً موضع‌گیری جدیدی داشت، گفت: من از وکیلشان پرسیدم که علت چه بوده است. وکیل این بازیگر گفت که در روزهای گذشته او هیچ پستی نگذاشته است. فکر می‌کنم برای بار اول هم احضار می‌شود.

خبرفوری

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
0
3
هزینه این گونه احضار ها و دستگیری ها بسیار بیش از آن چیزیست که تصور می کنید از جمله فرار سرمایه ها و مغزها
پاسخ ها
زنبورک
| |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
لابد این میترا حجار سرمایه یا مغز مملکتمونه! ای نباشه مملکتی که اینجور آدمها مغز و سرمایشون باشه.
ناشناس
| |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
زنبورک اولا از خودت مایه بگذار در ثانی احضار این افراد علاوه بر نداشتن سود و فایده سبب مهاجرت و فرار سرمایه انبوه مردم بخاطر احساس نا امنی و نا رضایتی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار