۷ زوج مشهور که ماجرای آشنایی عجیبی داشتند
کد خبر: ۲۶۴۲۴۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2022 December 03    -    ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
به نظر می رسد نصیب و قسمت واقعاً حقیقت دارند و ماجرای آشنایی بعضی زوج های مشهور این موضوع را ثابت می کند. فرقی نمی کند نحوه ی آشنایی آن ها چقدر غیر متعارف یا نادر بوده، بسیاری از آن ها بر حسب تصادف یکدیگر را پیدا کردند.

«تابناک با تو» - به نظر می رسد نصیب و قسمت واقعاً حقیقت دارند و ماجرای آشنایی بعضی زوج های مشهور این موضوع را ثابت می کند. فرقی نمی کند نحوه ی آشنایی آن ها چقدر غیر متعارف یا نادر بوده، بسیاری از آن ها بر حسب تصادف یکدیگر را پیدا کردند. آن ها هم مانند ما در مکان هایی معمولی مثل رستوران یا هتل با یکدیگر آشنا شدند اما ماجرای آشنایی شان می تواند حتی دستمایه ی ساخت یک فیلم شود.

کریستن بل و دکس شپارد

وقتی کریستن بل و دکس شپارد برای دومین بار با یکدیگر ملاقات کردند، به تماشای یک مسابقه ی هاکی رفته بودند و شپارد از بل پرسید که آیا همراه خود آدامس دارد. بل در اینباره گفته: «پرسید آدامس دارم، من هم گفتم نه. بعد آدامسی که در دهانم بود را درآوردم و گفتم فقط همین را دارم. او هم آن را گرفت.»

بعد از این مواجهه ی عجیب، شپارد شماره تلفن بل را از یکی از دوستان مشترک شان گرفت و این پیام را برای او فرستاد: «سلام، من دکس هستم. من حریم شخصی ات را شکستم و شماره ات را از شانا گرفتم. نظرت چیست؟»

کیتی پری و اورلاندو بلوم

کیتی پری و اورلاندو بلوم اولین بار در سال ۲۰۱۶ با یکدیگر آشنا شدند، زمانی که بلوم برگری که روی میز پری بود را کش رفت.

پری در اینباره گفته: «از روی میزم یک برگر کش رفت. من پیش دنزل واشنگتن نشسته بودم و او آمد و برگر را برداشت. من هم با خودم گفتم که “تو کی… وای تو خیلی جذاب هستی. اشکالی ندارد. برش دار.” بعدش همدیگر را در یک مهمانی دیدیم.»

سرنا ویلیامز و الکسیس اوهانیان

این زوج اولین بار در سال ۲۰۱۵ در هتلی در ایتالیا با یکدیگر آشنا شدند. الکسیس اوهانیان برای شرکت در یک کنفرانس به آنجا آمده بود و سرنا ویلیامز هم برای شرکت در مسابقات تنیس ایتالیا. ویلیامز در اینباره گفته: «یک راست آمد و میز کناری ما نشست و من هم با خودم گفتم: “این همه میز هست. چرا اینجا نشست؟”»

آن هایی که دور میز ویلیامز نشسته بودند به اوهانیان گفتند یک موش آنجا است و سعی کردند با این حرف او را از آنجا بلند کنند. اما اوهانیان توجهی نکرد و گفت: «من اهل بروکلین هستم و دائماً موش می بینم.» ویلیامز وقتی دید اوهانیان ترسی ندارد، از او دعوت کرد به جمع آن ها بپیوندد.

کاترین زتاجونز و مایکل داگلاس

این زوج مشهور در سال ۱۹۹۸ با یکدیگر آشنا شدند، زمانی که به کاترین زتاجونز گفته شد مایکل داگلاس می خواهد او را ببیند. زتاجونز کمی مضطرب بود چون مطمئن نبود داگلاس برای چه می خواست او را ببیند. وقتی بالاخره با یکدیگر ملاقات کردند، داگلاس در ابراز علاقه آنچنان ناشی عمل کرد که زتاجونز را برای قبول خواسته اش به شک انداخت.

داگلاس در اینباره گفته: «بعد از تقریباً نیم ساعتی معاشرت به کاترین گفتم: “می دانی دلم می خواهد پدر بچه هایت باشم.” حرف بدی به نظر نمی آمد ولی او گفت: “می دانی، خیلی چیزها از تو شنیده و دیده ام و به نظر وقتش است که خداحافظی کنم.”»

امیلی بلانت و جان کرازینسکی

امیلی بلانت و جان کرازینسکی در سال ۲۰۱۸ در یک رستوران باهم آشنا شدند و در همان نگاه اول به هم دل باختند. بلانت پیش یکی از دوستان مشترک شان نشسته بود و این دوست به او گفت که کرازیسنکی را آنجا کنار یکی دیگر از دوستان شان دیده است.

بلانت در اینباره گفته: «جان پیش یکی از دوستان مان، جاستین تروکس نشسته بود. بعد جاستین را رها کرد و آمد پیش ما. همانجا ایستاده بود و مرا می خنداند. تقریباً فوراً فهمیدم که اتفاقی بین ما افتاده.»

ریس ویترسپون و جیم تات

ریس ویترسپون و جیم تات در مهمانی یکی از دوستان مشترک شان با یکدیگر آشنا شدند. ویترسپون در اینباره گفته: «با یک نفر در مهمانی بحثم شد. بعدش جیم آمد و گفت: “لطفاً دوستم را ببخش. همین تازگی از شریک عاطفی اش جدا شده.”» ویترسپون که تحت تأثیر رفتار تات قرار گرفته بود با خود فکر کرد همین نشان می دهد او آدم خوبی است.

مگان فاکس و مشین گان کلی

اولین قرار این زوج زمانی بود که مشین گان کلی از مگان فاکس خواست باهم به پشت بامی بروند که او همیشه در آنجا وقت می گذارند. با این حال، به دلیل قفل بودن در، آن ها مجبور شدند از یک بالکون ۳ طبقه ی خطرناک پایین بیایند.

آن ها برای قرار دوم خود شنا با کوسه ها را انتخاب کردند، آن هم به تنهایی و بدون قفس.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
0
28
دل خوش سیری چند؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
0
19
یه جوری انگار مصنوعین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
0
28
چه خبرمهمی!!!! دلشون خوشه والله .تو ایران اگه توانستی یک ماه خرج زن و بچه ات را در بیاری و آخر ماه بدهکار نباشی آونوقت به شما میگویند مرد. مهم نیست چجوری اول زندگی دو نفر آشنا شده باشند مهم اینه که بعد از زندگی مشترک گلیمت را ازآب بکشی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
3
10
خوب زندگی می کنند و از زندگیشون لذت می برند. جوونای ایران چطور؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
این حرف بزرگترین دروغیه که به جوونای ایران و بقیه کشورها و حتی مردم خود آمریکا گفته میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار